پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/06 03:29
رئیس دفتر تحول دیجیتال فولاد مبارکه عنوان کرد؛
کد خبر: 35975

فولاد مبارکه؛ پیشرو در پیاده‌سازی تحول دیجیتال

رئیس دفتر تحول دیجیتال فولاد مبارکه ضمن ابراز امیدواری از حضور پررنگ‌ فولاد مبارکه و شرکت‌های مجموعه در رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال در سال‌های آینده از تعریف ۳۴ پروژه در راستای تحقق تحول دیجیتال متناسب با بافت صنعت و اکوسیستم خبر داد.

مهدی اشرفی، رئیس دفتر تحول دیجیتال فولاد مبارکه در آیین اختتامیه ششمین دوره از ارزیابی ملی دیجیتال در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یک سازمان پیشرو از سال ۹۹ برنامه تحول دیجیتال خود را آغاز کرده و در راستای تحقق این تحول، در ابتدا ره‌نگاشتی مشتمل بر ۴ پیلار با همکاری شرکت ایریسا و همچنین ۳۴ پروژه تدوین‌کرده است تا این سازمان بتواند از مزیت‌های تحول دیجیتال در فولاد مبارکه متناسب با بافت صنعت و اکوسیستم بهره‌برداری کند.

فرهنگ‌سازی تحول دیجیتال توسط فولاد مبارکه

وی در ادامه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه برای فرهنگ‌سازی تحول دیجیتال نیز اقداماتی انجام داده که از جمله آن‌ها، برگزاری دوره پرورش رهبران دیجیتال است که با حضور ۱۶۰ نفر از مدیران و رؤسا در مجموعه فولاد مبارکه و شرکت‌های گروه مثل ایریسا، آتیه فولاد و... برگزار شده که تأثیر شگرف و خوبی در بسط و گسترش فرهنگ دیجیتال و آشنایی بدنه مدیریتی سازمان با مزایای آن داشته است؛ به‌گونه‌ای که پس‌ازآن درخواست اجرای پروژه‌های تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف گسترش‌یافته و نگاه خوبی در مدیران فولاد مبارکه ایجادشده است.

رئیس دفتر تحول دیجیتال فولاد مبارکه بیان کرد: ارزیابی یک‌نهاد بیرونی می‌تواند راهگشا و راهنمای خوبی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان‌ها باشد و به حرکت آن‌ها در مسیر درست کمک کند. در ارزیابی ‌های سال گذشته موفق به دریافت جایزه برنزین سطح دو شدیم و امسال با یک پله صعود تندیس سطح یک برنزین آریایی ملی دیجیتال را از آن خود کردیم که کسب این تندیس ارزشمند نشان‌ از توانایی فولاد مبارکه برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال است.

وی افزود: امیدواریم سال‌های آینده شاهد حضور سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در این عرصه باشیم.

شرکت‌های ایریسا و فولاد هرمزگان نیز در ششمین دوره از ارزیابی ملی دیجیتال موفق به کسب جایزه شدند.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qv7w