چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 06:10
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم:
کد خبر: 35874

پروازهای هفتگی فرودگاه قشم افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و افزود: هم‌اکنون تعداد پروازهای فرودگاه قشم به بیش از ۱۳۵ پرواز رفت‌وبرگشت در هفته می‌رسد.

ناصر رجبی با اعلام این خبر گفت: با شروع فصل زمستان و برخورداری جزیره از آب‌وهوای بهاری تعداد مسافرین ورودی به جزیره زیبای قشم هرروز افزایش می‌یابد و به همین جهت به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان، پروازهای فرودگاه نیز افزایش قابل‌توجهی یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروازها در مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان و دبی برقرار است و شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، معراج، سپهران، وارش، آتا، چابهار، فلای پرشیا، زاگرس، ساها، آسا جت، چابهار و تابان به فرودگاه قشم پرواز دارند.

به گفته رجبی، علی‌رغم مشکلاتی که به دلیل کمبود ناوگان هوایی در کشور وجود دارد پیگیری برای برقراری پروازها از سایر مراکز استان‌ها به جزیره  در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم این پیگیری‌ها هر چه زودتر به نتیجه برسد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم یادآور شد: شرکت هواپیمایی پارس ایر نیز آمادگی خود را جهت ارائه خدمات پزشک هوایی و پزشک اورژانس جهت پذیرش مستقیم و انتقال بیماران بدحال و اورژانسی به‌ تمامی مسیرهای هوایی کشور و همکاری با خانواده‌های آنان اعلام نموده است و هم‌وطنان عزیز در قشم در صورت نیاز و ضرورت می‌توانند بیماران خود را جهت ادامه درمان به تهران و یا مراکز سایر استان‌ها منتقل نمایند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dvgn