پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 11:24
بیمه میهن/
کد خبر: 35823

معرفی سرپرستی جدید استان فارس بیمه میهن

با حضور مدیرعامل بیمه میهن و مدیران سرمایه انسانی و امور شعب در سرپرستی استان فارس، روح اله شجاعیان امروز به عنوان سرپرست جدید این استان منصوب و معرفی گردید.

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در آئین معارفه سرپرست جدید استان فارس در جمع کارکنان و نمایندگان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات سرپرست پیشین، روح اله شجاعیان را به عنوان سرپرست جدید این استان معرفی کرد.

مدیرعامل بیمه میهن با برشمردن برنامه های در دست اقدام این شرکت، لازمه پیشرفت و موفقیت بیمه میهن را انسجام و خود باوری در پیشبرد امور شرکت دانست و گفت باید با استفاده از ظرفیت های موجود و با امید و انرژی مضاعف و رعایت موازین و اصول بیمه گری و مدیریت ریسک، برنامه های مورد نظر و اهداف راهبردی شرکت را تحقق بخشیم.

مدیرعامل بیمه میهن از مدیریت جدید و مجموعه همکاران شعبه شیراز و شبکه فروش خواست با همدلی و هم افزایی و پشتکار و تلاش بیشتر در جهت بهبود عملکرد، تسهیل و تسریع در خدمات رسانی مطلوب و اعتلای بیمه میهن گام بردارند.

شیخ الاسلامی همچنین توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه شبکه فروش را از جمله برنامه های بیمه میهن اعلام کرد و گفت همکاران استان فارس باید با شناسایی ظرفیت های بیمه ای استان و ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان بخش های اقتصادی، در جهت توسعه فرهنگ بیمه، جذب پرتفوی با مدیریت ریسک مناسب و در نهایت افزایش سهم از بازار تلاش نمایند.

در این جلسه همچنین رضا تبری سرپرست پیشین استان فارس به عنوان معاون شعبه منصوب گردید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkdoa