پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 07:20
بانک ملی ایران/
کد خبر: 35678

درخشش ورزشکاران بانک ملی ایران در نوزدهمین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور

ورزشکاران بانک ملی ایران در نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور با ثبت رکوردهای جدید و کسب قهرمانی و نتایج متعدد درخشان در رشته ها و عناوین مختلف ورزشی خوش درخشید.

این دوره از مسابقات با مشارکت 600 ورزشکار آقا در 8 رشته ورزشی در بین 9 بانک بزرگ کشور از جمله ملی، سپه، ملت، مسکن، صادرات، توسعه صادرات، مرکزی، کشاورزی و رفاه کارگران برگزار شد.

این دوره از رقابت ها که از 18 دی ماه سال جاری به مدت یک هفته در هشت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، شنا و تیراندازی در منطقه آزاد کیش برگزار شد، حاصل تلاش کاروان ورزشی بانک ملی ایران در این مسابقات کسب چهار عنوان قهرمانی در رشته های والیبال، شطرنج، تنیس روی میز و تیراندازی، یک عنوان نایب قهرمانی در رشته فوتسال و 2 مقام سومی در رشته های شنا و تیراندازی بود.

 در این رقابت ها در مجموع امتیاز رقابت های تیمی کاروان ورزشی بانک ملی ایران در بین 9 بانک حاضر در رده های تیمی و انفرادی با اقتدار حایز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد و برای دومین بار بر بام ورزش شبکه بانکی کشور ایستاد.

گفتنی است، اردوی آمادگی کاروان تیم ورزشی بانک ملی ایران قبل از مسابقات در استان تهران و اصفهان با حمایت های مدیران ارشد بانک و به همت اداره کل رفاه و درمان بر پا شد.

شایان ذکر است المپیاد ورزشی بانوان شبکه بانکی کشور از 16 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bejdv