پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 06:15
منطقه آزاد چابهار/
کد خبر: 35660

برگزاری جلسه پایش عملکرد و پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه آزاد چابهار

عبدالحکیم آصفی معاون امور فنی و زیربنایی سازمان از برگزاری جلسه پایش عملکرد و پیشرفت پروژه های عمرانی با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و نزدیکی نوروز سال1402 جهت دستیابی به نتایج مطلوب در بهبود زیرساخت های منطقه خبر داد.

آصفی گفت: جلسه روند پیشرفت 9 پروژه از طرح های عمرانی سازمان به مدت 7 ساعت با حضور امیر مقدم مدیرعامل، مدیران، کارشناسان عمرانی سازمان و مشاوران و پیمانکاران جهت بررسی پیشرفت طبق برنامه زمان بندی و وضعیت پروژه از بابت جلو یا عقب بودن نسبت به برنامه اولیه و وضعیت پروژه برگزار شد.

آصفی معاون امور زیربنایی سازمان، گفت: مشاوران و پیمانکاران از وضعیت پروژه ها و چگونگی سیر پیشرفت آن ها گزارشی مفصل ارایه کردند.

این گزارش می افزاید: امیر مقدم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان پس از استماع گزارش حاضرین بر تسریع در روند پروژه ها تاکید کرد و با اهمیت موضوع آبرسانی به روستای تاریخی تیس و توسعه انشعاب و برق پیکره هفتم صنعتی، تسریع در تکمیل آن را خواستار شد.

آصفی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم طبق تاکید مدیرعامل سازمان فاز اول آبرسانی روستای تاریخی تیس را در ایام الله دهه فجر به پان برسانیم و همچنین فاز اول پروژه برق رسانی پیکره هفتم صنعتی هم تا پایان سال جاری خاتمه یابد.

در پایان مشاوران و پیمانکاران از وضعیت طرح های در حال ساخت و تکمیل در دست کار خود گزارشی مبسوط ارایه کردند.

آصفی ابراز امیدواری کرد با جدیت و پیگیری مدیرعامل سازمان در تکمیل طرح ها و برآوردن بخشی از پشتیبانی مالی آن ها به موفقیت و اتمام پروژه ها تا قبل از پایان سال رسید.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwnve