پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 08:33
از 9 الی 12 بهمن ماه سال جاری/
کد خبر: 35579

فجر انرژی خود را برای ارزیابی مدل تعالی سازمانی آماده می کند

شرکت فجر انرژی خلیج فارس از 9 الی 12 بهمن ماه سال جاری میزبان ارزیابان نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است.

فجر انرژی  از 9 الی 12 بهمن ماه سال جاری میزبان ارزیابان نهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است. فجر انرژی برای افزایش توانمندی های مدیریتی و فرایندی خود اقدامات گوناگونی انجام داده و پروژه های متعددی اجرا کرده است.

تشکیل تیم تعالی و برگزاری دوره های آموزشی برای این تیم، آموزش تیم ارزیاب داخلی و تدوین اظهارنامه و ارسال آن به دبیرخانه و همچنین آماده سازی و هماهنگی برای برگزاری ارزیابی جایزه تعالی بخشی از اقدامات انجام شده در فجر انرژی برای ارایه مدل های مدیریتی و بررسی های فرآیندی بوده است. جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از سال 1389 به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به منظور توسعه و ارتقا سطح کیفیت مدیریت در صنعت پتروشیمی آغاز شد.

این ارزیابی براساس مدل و الگوی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM طراحی شده و شرکت ها براساس سطح بلوغ و حضور در این ارزیابی به سه جایزه اهتمام، تقدیرنامه و تندیس  دست پیدا می کنند. پس از آمادگی و سطح بندی شرکت ها، اظهارنامه ای برای دبیرخانه این جایزه ارسال کرده تا در ادامه تیم ارزیاب از سوی دبیرخانه در مجتمع حاضر شده و فرآیند ارزیابی را آغاز کنند.پیش از این شرکت فجر موفق به کسب تندیس سه دوره جایزه صنعت شده است.

پس از جمع آوری اطلاعات توسط ارزیابان، مطالب ارائه شده مطابق با منطق RADAR با محاسبه و امتیاز بندی شده و به دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ارسال می شود؛ دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی پس از بررسی گزارش بازخورد و نتیجه حاصل در کمیته داوران، نتیجه نهایی را در روز اختتامیه اعلام می کند.

جایزه تعالی صنعت پتروشیمی هر ساله برگزار شده که تاکنون 8 دوره آن اجرا شده است؛ امسال نیز پس از وقفه ۴ ساله، نهمین دوره این جایزه تعالی بهمن ماه برگزار می شود. شرکت فجر انرژی خلیج فارس از 8 دوره برگزار شده، توانسته 3 تندیس بلورین در دوره های ششم، هفتم و هشتم کسب کند.

همچنین لازم به ذکر است که 6 نفر از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس در قالب ارزیاب در کمیته ارزیابان جایزه تعالی صنعت پتروشیمی حضور یافته و وظیفه ارزیابی دیگر شرکت ها را بر عهده دارند.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9lad