جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 07:35
به منظور آشنایی با صنعت پتروشیمی؛
کد خبر: 35461

بازدید دانش‌آموزان شهرک پردیس از مجتمع پتروشیمی جم

گروهی از دانش‌آموزان شهرستان جم به منظور آشنایی با صنعت پتروشیمی، از مجتمع پتروشیمی جم واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه بازدید کردند.

شرکت پتروشیمی جم در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و تقویت ارتباط بین صنعت و بخش آموزش و پرورش و دانشگاه، روز چهارشنبه 27 دی ماه میزبان بازدید علمی 60 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه بود.  

در این بازدید که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صورت گرفت، دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدرسه دخترانه آفتاب شهرک پردیس که فرزند کارکنان شاغل در منطقه عسلویه هستند، با توجه به قرار گرفتن در آستانه ورود به دانشگاه و انتخاب شغل از واحد آزمایشگاه بازدید کردند.

دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف آزمایشگاه حضور یافته و کارشناسان به منظور آشنایی با صنعت پتروشیمی، توضیحات مرتبط با فعالیت و نحوه کار و اطلاعات مربوط به واحد‌های فنی و تولیدی را ارائه داده، و همچنین به شکل گروهی و فردی پاسخگوی سوالات ایشان بودند.

پتروشیمی جم از پیشتازان عرصه مسئولیت‌ اجتماعی است که بر مبنای سند استراتژی مسئولیت اجتماعی با تکیه بر جامعه محلی؛ کارکنان و محیط زیست به دنبال تقویت ارتباط با مراکز آموزشی و انگیزه‌بخشی به قشر دانش‌آموزی و دانشجویی برای ورود به عرصه صنعت و آشنایی آنان با فضای کسب‌وکار است.

گفتنی است در این بازدید علمی-تخصصی، دانش‌آموزان عضو خانواده صنعت نفت و گاز و پتروشیمی که پدران و مادران‌شان در صنعت شاغل هستند از نزدیک با دستاوردها، فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی صنعت پتروشیمی و همچنین فرآیندهای کاری و تخصصی در این زمینه‌ آشنا شدند

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqyyy