جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 07:10
فولاد هرمزگان/
کد خبر: 35445

فولاد هرمزگان غرفه برتر نمایشگاه تخصصی محصولات برتر دانش‌بنیان

در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، رئیس پارک علم و فناوری و رئیس جهاد دانشگاهی، از شرکت فولاد هرمزگان با اهدای لوح سپاس و معرفی به عنوان غرفه برتر، تقدیر شد.

سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان با حضور شرکت‌های فولادی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دریایی و غذایی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس از 24 تا 28 دی ماه برگزار شد.

شرکت فولاد هرمزگان در این نمایشگاه حضور فعالی داشت و سه تفاهم‌نامه همکاری را با مراکز علمی و فناوری به امضا رساند و در اختتامیه این نمایشگاه نیز لوح سپاس را به عنوان غرفه برتر دریافت کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان با هدف آشنایی بیشتر با محوریت نیازمندی‌های فناوری و وارداتی صنایع و توانمندی‌های ساخت برپا شد که توانمندی‌های بالقوه و بالفعل استان را بیش از پیش نمایان کرد. هر غرفه با همه کوچکی و محدودیت، میدان گسترده‌ای از عشق و علاقه بود و اگر عرصه را فراخ‌تر و عمیق‌تر بنگریم، هر غرفه قلبی تپنده در کالبد افتخار کشور است.

مدیرعامل محترم شرکت فولاد هرمزگان

با سلام

بنابر گزارش هیئت داوران نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم هرمزگان، غرفه آن شرکت در نمایشگاه مذکور به واسطه طراحی مطلوب و با حضور راهنمایان حرفه‌ای غرفه برتر انتخاب شده است که به همین مناسبت این لوح سپاس تقدیم می‌گردد.

امید است به همت والا و اندیشه بلند تلاشگرانی چون شما شاهد اعتلای روزافزون صنایع دانش‌بنیان در استان هرمزگان باشیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان

 

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xob6z