پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 10:11
به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل انجام شد؛
کد خبر: 34161

دیدار معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با کارکنان واحدهای حمل و نقل سبک و سنگین

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل به همراه کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی با کارکنان واحد نظارت حمل و نقل سبک و سنگین دیدار نمود.

تقوی با اشاره به اهمیت حمل و نقل در چرخه اقتصادی کشور گفت: اگر جاده ها را شریان‌های کشور بدانیم، حمل و نقل در جایگاه خون قرار دارد. اگر روزی حمل و نقل دچار مشکل شود، از رسیدن مواد اولیه و ارسال محصول شرکت تا ایاب و ذهاب کارکنان شرکت‌ها دچار مشکل می شود.

وی افزود: تلاش و زحمت کارکنان حمل و نقل نیاز است در راستای توسعه و پیشرفت اهداف این شرکت باشد.

تقوی گفت: زحمات رانندگان در راستای ایاب و ذهاب کارکنان از نقاط مختلف شرکت، قابل تقدیر است. همچنین رعایت نکات اخلاقی از سوی رانندگان و کارکنان در زمان ایاب و ذهاب بسیار حائز اهمیت است.

وی از تلاش واحدهای ساختمانی، خدمات، محیط زیست و شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، بابت تعمیر و بازسازی جایگاه سوخت رسانی شرکت، تقدیر نمود.

تقوی اظهار داشت: خوشبختانه در سلسله زنجیره خط تولید فولاد خوزستان، تمامی واحد‌ها با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و این همبستگی تولید پایدار را به همراه دارد.

این گزارش حاکی است، در این دیدار کارکنان واحدهای یادشده با ابراز خرسندی از حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت در واحدهای مربوطه، مشکلات و خواسته‌های خود را بازگو نمودند.

گفتنی است، بازدیدهای یاد شده روز شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ در واحدهای حمل و نقل سبک و سنگین انجام شد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqapj