پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/26 10:10
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
کد خبر: 34030

گام بلند بانک قرض الحسنه مهر ایران برای کاهش آلایندگی کلانشهرهای کشور

همزمان با سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهرایران، تفاهم نامه ای سه جانبه مابین بانک، شهرداری مشهد و تولیدکنندگان موتور سیکلت برقی در راستای بهینه سازی ناوگان حمل و نقل موتوری شهر مشهد منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای اولین بار در کشور، تفاهم نامه ای سه جانبه مابین بانک، شهرداری مشهد و تولیدکنندگان موتور سیکلت برقی به منظور بهینه سازی ناوگان حمل و نقل موتوری شهر مشهد و در جهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی منعقد شد.

این مراسم با حضور دکتر شمسی نژاد مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، زاکانی شهردار تهران، ارجایی شهردار مشهد، متولیان دبیر کلانشهرهای کشور، محمدیان مدیر کل حمل و نقل وزارت کشور و جمعی از مدیران کشوری و استانی در محل تالار شهر شهرداری مشهد برگزار شد.

شمسی نژاد در این مراسم با اشاره به آمادگی بانک برای کمک به کاهش آلودگی کلان شهرهای کشور بیان داشت: پروژه ی استفاده از موتورهای برقی در شهرهای بزرگ اقدامی موثر در جهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی می باشد و بانک قرض‌الحسنه مهرایران با پرداخت وام قرض الحسنه، حامی اصلی این رویداد ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: مطابق تفاهم منعقد شده با تولیدکنندگان موتورهای برقی، وام پرداختی برای خرید این موتورها تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، اقساط ۲۴ ماهه و کارمزد ۴ درصد می باشد و هموطنان عزیز در شهر مشهد می توانند برای خرید این محصولات از همین امروز اقدام‌ کنند.

وی افزود: می توان این اقدام مهم را در دیگر کلان‌ شهرهای کشور نیز عملیاتی کرد تا تمام مردم عزیزکشورمان از این خدمت ارزنده بهره مند شوند.

شمسی نژاد خدمات بانک قرض‌الحسنه مهرایران را برای تمامی مردم کشور مفید دانست و گفت: خدمات این بانک به گونه ای هست که تمامی مردم می توانند از محصولات این بانک استفاده نمایند و ما بنا داریم تا کارت قرض‌الحسنه، کارت زندگی مردم باشد.

در این مراسم تعدادی از موتورهای برقی که با وام بانک قرض الحسنه مهرایران خریداری شده بود به صاحبان آنها تحویل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4beayd