پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/24 08:27
معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی
کد خبر: 33922

شاخص های عملیاتی بانک توسعه تعاون مطلوب است

معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع مدیران بانک توسعه تعاون در ارزیابی شاخص های این بانک اعلام کرد: بررسی چند شاخص عملیاتی بانک توسعه تعاون نشان از وضعیت مطلوب این شاخصها می باشد.

به گزارش شمانیوز به نقل از معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد:در مفاهیمی همچون توسعه و روندهای دنیای مدرن بعضی موضوعات که در فرهنگ خودمان مهم و پررنگ هستند مورد غفلت قرار می گیرد.

مهدی مسکنی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی با محوریت راهکارهای شتاب دهنده مسیر تحول بانک توسعه تعاون در مشهد اعلام کرد:تحول نیاز به تغییر نگاه دارد.برخی موضوعات همچون نیت و برکت در مدیریت ها جایی ندارد.در بسترهای جدید این مفاهیم بلند و ارزشمند مورد غفلت قرار گرفته است.

وی ادامه داد:در خدمت به مردم باید همچون خورشید عمل کنیم و در این راه قبیله گرایی و سیاسی کاری محکوم است.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سند تحول بخش تعاون ۲۶ دی ۱۳۹۱ ابلاغ شد و کاری روی آن صورت نگرفته است.

اما در دولت سیزدهم با حضور رئیس جمهور این سند مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وظایف هر از دستگاه‌ها و نهادها به طور مشخص تعیین شد.

مسکنی تاکید کرد: بر اساس تغییر نگاهی که اعلام کردم بانک توسعه تعاون بهترین بانک است و بهترین مدیران و کارکنان در این بانک مشغول خدمت رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:ورود به حوزه زنجیره ارزش می تواند یکی از اولویت های بانک توسعه تعاون قرار گیرد.استفاده از اوراق گام منافع بسیاری دارد.هم موجب شفافیت و عدم انحراف در تخصیص منابع و هم در فضای کمبود نقدینگی به بخش تولید کمک موثری می کند.

مسکنی ادامه داد:شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون باید در فضای کنونی به کمک بانک بیایند و ظرفیت هایشان را در اختیار بانک قرار دهند.

به گفته معاون تعاون وزارت تعاون،پژوهش به عنوان یکی از پیش نیازهای آینده نگری باید در اولویت بانک توسعه تعاون قرار گیرد.

مسکنی در پایان تاکید کرد که با همکاری مدیران ارشد بانک توسعه‌ تعاون به دنبال عملی کردن افزایش سرمایه بانک هستیم تا نسبت کفایت سرمایه به نقطه مطلوب برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjmkm