پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:54
در بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع از استان ایلام صورت گرفت :
کد خبر: 33821

پرداخت حدود 16 میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی

قاسم رمضانپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به همراه منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی اموراستانها وشعب ، متقی پور سرپرست اداره کل امور پشتیبانی ، در بازدید از شعبه بیمه ایران استان ایلام، با حضور در قسمتهای مختلف فنی واداری، از نزدیک با همکاران ملاقات و گفتگو نموده و همچنین چک خسارت به مبلغ: 000‌/000‌/789‌/15 ریال مربوط به خسارت جانی منصور جمشید که در سانحه تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار حادثه شده و در حال حاضر زندگی نباتی دارد را به پدر وی تقدیم نمودند .

رمضانپور، در جلسه ای با حضور مدیران شعب، روسای ادارات فنی و پشتیبانی این استان، با  قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان ایلام در ارائه خدمات بیمه ای به مردم اظهار د اشت: مردم استان ایلام شایسته ارائه بهترین خدمت هستند و همکاران ما به بهترین نحو ممکن باید در خدمت مردم باشند.

وی در ادامه به بحث بهره وری پرداخت وگفت: این اقدام در راستای عادلانه نمودن نظام پرداخت در شرکت در دستور کار قرار گرفت و روز به روز در حال تکمیل شدن و رفع نقص می باشد.

امیری نیز در این جلسه طی سخنانی، به بررسی عملکرد مدیران شعب و نمایندگان استان پرداخت و خواستار افزایش نمایندگان در سطح استان شد.

همچنین متقی پور به بررسی وضعیت ساختمان مرکزی شرکت در استان ایلام پرداخت و خواستار جابجایی محل ساختمان فعلی گردید.

گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام ،گزارشی مفصل از عملکرد استان ارائه نمود .

 در ادامه سفر معاون بیمه ایران و هیات همراه، از املاک شناسایی شده جهت خرید و احداث پایانه خسارت استان ایلام بازدید گردید که پس از بررسی، نتیجه آن اعلام خواهد شد. 

 

روابط عمومی بیمه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xomwl