دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:53
رئیس شعبه کیش بیمه حافظ مطرح کرد؛
کد خبر: 33800

تنوع و خلاقیت در خدمات؛ راهی برای رشد و توسعه شرکت های بیمه ای

رئیس شعبه کیش بیمه حافظ درباره روند رشد و رقابت در خدمات صنعت بیمه، گفت: تنوع و خلاقیت در خدمات می تواند راهی برای رشد و توسعه میان شرکت های بیمه ای باشد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، سمیه بشیری در برنامه زنده تلویزیونی شب های جزیره ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران صنعت بیمه درباره اهمیت این صنعت، گفت: بیمه ساز وکاری است که در زمان وقوع حادثه می تواند، خسارت را جبران کند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت بیمه و ارتقا نیاز جوامع انسانی همگام با پیشرفت فناوری، باعث تعدد شرکت ها در این صنعت شده است، افزود: پیرو افزایش شرکت های بیمه ای باید خدمات بیمه نیز متنوع و متمایز گردد تا شرکت ها بتوانند در رقابت با یکدیگر خدمات ارزنده تری به بیمه گذاران ارائه نمایند.

به گفته بشیری، شرکت های بیمه با ارائه خدمات به موقع در زمان پرداخت خسارت، تنوع در پوشش های بیمه ای مطابق نیاز روز جامعه و نوع خدماتی که تحت نظارت بیمه مرکزی ارائه می کنند، می توانند در جذب بیمه گذار با یکدیگر رقابت کنند و محصولات بهتری را در اختیار بیمه گذاران قرار دهند.

وی درباره جایگاه صنعت بیمه در کشور اظهار کرد: با توجه به بومی سازی و خلاقیت در خدماتی که شرکت های بیمه ارائه می نمایند، قابلیت های رشد در رشته های متعدد و خلق نیازهای جدید بیمه ای وجود دارد؛ اما برخی رشته های بیمه ای از جمله بیمه عمر به دلیل شرایط اقتصادی و تورمی حاکم بر جامعه در شرایط مساعدی فعالیت نمی کند؛ در حالی که بیمه های عمر در کشورهای توسعه یافته و جهان اول با استقبال آحاد جامعه مواجه هستند.

رئیس شعبه کیش بیمه حافظ از لزوم آگاهی جامعه از ضرورت دریافت بیمه آتش سوزی به ویژه در جزیره کیش خبرداد و گفت: مردم نسبت به گذشته به آگاهی بیشتری نسبت به مزایای انواع بیمه نامه ها دست یافته اند و جایگاه بیمه در سبد اقتصادی خانوارها نقش پررنگ تری نسبت به قبل دارد لیکن باید تاکید کنم که علیرغم تفکر بسیاری از مردم نسبت به حق بیمه بیمه نامه های آتش‌سوزی، نرخ آصا (آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار) در بیمه‌های آتش سوزی بسیار ناچیز است و می‌تواند در زمان وقوع حوادث آتش سوزی، خسارت های آنها را جبران کند. 

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت خاطر و رفع دغدغه بیمه گذاران توسط شرکت های بیمه، اظهار کرد: قطعا یکی از وظایف شرکت های بیمه جبران به موقع خسارت ها است. از این رو به خانوارها مخصوصا کیشوندان محترم تاکید می شود با عنایت به لرزش های اخیر جزیره کیش، حتما پوشش زلزله را همراه با بیمه آتش سوزی دریافت کنند؛ چراکه در صورت وقوع این حادثه خسارت ها به قدری سنگین خواهد بود که از توان مالی خانوار خارج بوده و تنها شرکت های بیمه می توانند آن را جبران کنند./

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rg9o