جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:52
بانک ملی ایران
کد خبر: 33790

حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از شرکت های دانش بنیان

عضو هیات مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران از انعقاد قرارداد با تعداد قابل توجهی از صندوق های فناوری و پژوهش جهت ضمانتنامه تسهیلات اعطایی، خبر داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی در نشست هماهنگی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد،گفت:شرکت های دانش بنیان جایگاه خاصی در اقتصاد دارند  و می توانند چالش هایی را که اقتصاد ما با آن رو به روست، حل کنند.

وی افزود:بانک ملی ایران گروهی تخصصی را برای بررسی تقاضاهای مالی شرکت های اکو سیستمی که از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می شوند و یا به بانک مراجعه می کنند؛ تشکیل داده است.این گروه تخصصی در عالی ترین سطح اعتباری موضوعات را بررسی می کند.

عضو هیات مدیره و  معاون اعتباری بانک ملی ایران تاکید کرد:با تعداد قابل توجهی از صندوق های فناوری و پژوهش برای ضمانتنامه هایشان قرارداد منعقد شده است و این همکاری ها در حال توسعه و رشد است و پیش بینی می شود که در چند ماه آینده بانک ملی ایران کارنامه خوبی از حمایت شرکت های دانش بنیان ارائه دهد.

سید فرید موسوی  بیان کرد:اشتغالی که با حمایت از شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود، اشتغال با کیفیت و ماندگاری است که موجب رشد و ارتقای اقتصاد کشور می شود.

در نشست هماهنگی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد،مراحل مختلف اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، مورد بررسی قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbwv6