پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:52
پنجشنبه و جمعه این هفته و هفته آینده؛
کد خبر: 33780

آزمون استخدامی فولاد مبارکه برگزار می شود

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۴ و ۲۵ آذرماه) و هفته آینده (اول و دوم دی‌ماه)،در دو نوبت صبح و ظهر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش شمانیوز: آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۴ و ۲۵ آذرماه) و هفته آینده (اول و دوم دی‌ماه)، در دو نوبت صبح (ساعت ۸) و ظهر (ساعت ۱۳:۳۰) در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

این آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات ۴ گزینه‌ای با احتساب نمره منفی است و سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته‌های موردنیاز طراحی‌شده است.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی، محل دریافت کارت ورود به جلسه و حوزه امتحانی به سامانه coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

شایان‌ذکر است؛ شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز سال‌های آتی خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد هزار و ۱۰۳ نفر از واجدین شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی(دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه(برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی(جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، به‌صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب می‌نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egdnv