جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 10:11
بانک سامان/
کد خبر: 33568

بانک سامان، قهرمان لیگ فوتسال کارگران کشور شد

تیم فوتسال بانک سامان با شکست حریف خود در فینال، قهرمان لیگ فوتسال کارگران کشور شد.

تیم فوتسال بانک سامان شب گذشته، در بازی فینال لیگ فوتسال کارگران کشور به مصاف تیم فولاد کاوه جنوب کیش رفت که در یک بازی درخشان توانست با نتیجه 6 بر 1 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و کاپ قهرمانی این دور از مسابقات را بالای سر ببرد.

در مرحله نخست این مسابقات که در شهر همدان برگزار شده بود، تیم فوتسال بانک سامان موفق شده بود تیم‌های کشت و صنعت مغان، پلیمر کیسه تبریز، پارس خزر و فولاد ویان همدان را از پیش رو بردارد و به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند.

در مرحله نهایی این دور از مسابقات که به میزبانی بانک سامان در سالن ورزشی غدیر برگزار شد، بانک سامان توانست تیم‌های شهرداری مشهد، صنایع شیمیایی فارس و آلومینیوم اراک را شکست دهد و به دیدار نیمه‌نهایی راه پیدا کند. در دیدار نیمه‌نهایی این مسابقات نیز تیم بانک سامان توانست تیم شهرداری شیراز را شکست دهد تا در بازی نهایی رودرروی تیم فولاد کاوه جنوب کیش قرار بگیرد و با شکست این تیم، جام قهرمانی لیگ کارگران کشور را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

گفتنی است در پایان این مسابقات اصغر مغانی و سجاد تربت از تیم بانک سامان به ترتیب به عنوان بهترین دروازه‌بان و آقای گل مسابقات معرفی شدند.

 

سامان رسانه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzm8r