پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 15:28
به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت؛
کد خبر: 33431

حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت شانزدهم آذر روز دانشجو نشست تخصصی پژوهشهای راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد منطقه آزاد انزلی با حضور سید حجت مهدوی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این نشست تخصصی دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های پژوهش محور در مراکز علمی گفت: حاصل فعالیت های پژوهش محور تولیدات با کیفیت و متناسب با نیاز کشور خواهد بود و فعالان حوزه علم و پژوهش با دقت نظر آثاری منحصربه‌فرد و ماندگار ارائه می دهند.

وی در ادامه به لزوم ارتقای شاخص های کیفی آموزش در مراکز آموزشی مستقر در منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: با بهره گیری از اساتید مجرب و تدوین برنامه های راهبردی می‌توان سطح دانش دانشجویان و هنرجویان مراکز فنی حرفه ای را ارتقا داد و به واسطه انجام فعالیت های پژوهش محور متناسب با نیاز منطقه استان و کشور گام برداشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی  توسعه روابط مراکز آموزشی مستقر در منطقه با دانشگاههای حوزه خزر را یکی از راهبردهای سازمان دانست و خاطرنشان کرد : وجود دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مناسبی است تا به جهت داد و ستد علمی ،تجاری و صنعتی پیوند مناسبی بین دو مجموعه صورت گیرد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9bep