پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/16 09:10
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد؛
کد خبر: 33376

حضور فرودگاه بین المللی پیام در یازدهمین نمایشگاه ایرشو و هوافضایی کیش

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این فرودگاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوا فضایی ایران (ایرشو) به میزبانی جزیره کیش شرکت می کند.

سید مهدی جعفری افزود: این فرودگاه با هدف معرفی ظرفیت ها، امکانات و خدمات آن و با هدف جلب سرمایه گذاران و بخش خصوصی در بخش هوانوردی در این نمایشگاه در غرفه ای به مساحت ۳۰۰ متر در سالن اصلی حضور خواهد یافت.

وی اضافه کرد: پتانسیل فرودگاه بین المللی پیام در حوزه هوانوردی و در بخش های مسافری، کارگو و آموزشی در این نمایشگاه در معرض دید متقاضیان و سرمایه گذاران قرار داده می شود.

جعفری با بیان اینکه تعمیر و نگهداری هواپیما از دیگر ظرفیت های فرودگاه بین المللی پیام است که در این نمایشگاه ارایه می شود تصریح کرد: ارزیابی دقیق با هدف برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوا فضایی ایران که مقرر شده در سال آینده به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام برگزار شود از دیگر اهداف حضور این فرودگاه در نمایشگاه ایرشو می باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران با نام گذاری "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در حوزه فناوری پیشرفته صنایع هوافضایی به عنوان لبه فناوری" در تاریخ 22 لغایت 25 آذر ماه 1401 مطابق با 13 لغایت 16 دسامبر 2022  با حضور گسترده  شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و پشتیبانی تجهیزات هوایی، مارکز صنعتی، تولیدی و ساخت و شرکت های داخلی و خارجی فعال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kdje