جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/15 04:40
با حضور مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان و ریاست دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد؛
کد خبر: 33222

برگزاری جلسه گرامی داشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران و فناوران دانشگاه

 این جلسه با حضور میکائیل عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان و ریاست دانشگاه صنعتی سهند و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه برگزار شد.

این جلسه به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی سهند در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه فاتحی فر ریاست دانشگاه ،ضمن عرض خیرمقدم و گرامی داشت هفته پژوهش گفت: پژوهش و فناوری یکی از مؤلفه های دانشگاه بوده و دانشگاه صنعتی سهند پیشرفتهای چشمگیری در این حوزه داشته است.

درادامه عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان گفت: یکی از مهمترین فراز های توسعه کشور ارتباط صنعت با دانشگاه بوده و دانشگاه و صنعت جز حلقه های سالم و به هم پیوسته حرکت رشد و توسعه هر کشور به شمارمی آیند و دانشگاه یک عنصر حیاتی در فرآیند پیشرفت و تعالی هر ملتی است ،عنصری که رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به همراه دارد و نقش برجسته دانشگاه در توسعه به مفهوم عام و توسعه صنعتی ، به مفهوم ویژه آن ، در دو فعالیت عمده آموزشی و پژوهشی نهفته است، نقش پژوهشی آن در تحقیقات بنیادی و کاربردی توسعه صنعتی تبلور دارد و نقش آموزشی آن در تربیت نیروی انسانی متخصص موثر است .

در پایان جلسه از اساتید و کارمندان برتر در زمینه پژوهش و فناوری تجلیل به عمل آمد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد آذربایجان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjpra