دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 09:35
بیمه ما/
کد خبر: 33184

حضور بیمه "ما" در همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

بیست ‌و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با حضور فعال بیمه "ما" برگزار شد.

همزمان با سیزدهم آذرماه و به مناسبت روز بیمه، بیست‌و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با حضور حداکثری بیمه گران، پیشکسوتان، مسئولان و مدیران صنعت بیمه و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد و شرکت بیمه "ما" با برپایی غرفه و مشارکت در پنل های تخصصی، حضوری فعال داشت.

براساس این گزارش، در حاشیه این مراسم، شرکت بیمه "ما" با برپایی غرفه در نمایشگاه توسعه دانش بنیان صنعت بیمه  حضور یافته و به معرفی و ارائه تازه‌ترین محصول مشترک  خود با بانک ملت تحت عنوان فرابیمه ما پرداخت.

مهندس بهزادپور، رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و هیات همراه ضمن حضور در غرفه بیمه "ما"، از سامانه فرابیمه نیز بازدید و بطور مستقیم در جریان صدور آنلاین بیمه نامه های عمر و زندگی با امکان اخذ غیرحضوری تسهیلات بدون ضامن بانک ملت قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت بیمه "ما"  امسال نیز به روال سال‌های گذشته و با هدف ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف جامعه، در پنل‌های تخصصی روز بزرگداشت صنعت بیمه حضور داشت. دکتر ابراهیم کاردگر مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت بیمه "ما" با حضور در پنل تخصصی چالش ها و فرصت های بیمه گری هوشمند با رویکرد دانش بنیان به ارائه رهنمون پرداخت.

 

روابط عمومی بیمه "ما"


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwjdk