چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 09:28
بیمه آسیا/
کد خبر: 33179

پیام تبریک مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه

مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی روز بیمه را به کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا و دست اندرکاران صنعت بیمه کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است: " ۱۳ اذر ماه روز ملی بیمه، یادآور تلاش ارزنده صنعت بیمه در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی میهن عزیزمان است. یقینا تداوم این توفیقات با اتکا بر توانمندی  نیروهای متخصص میسر خواهد شد.

امروز بیمه آسیا به عنوان شرکتی خوشنام در کشور، با برخورداری از سرمایه نیروی انسانی حرفه ای و پشتوانه مالی نیرومند با ارائه خدمات بیمه ای شایسته، پشتوانه ای مطمئن برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

مفتخریم که امسال با همت کارکنان و سختکوشی شبکه فروش، گزارش حسابرسی شده بیمه آسیا در شش ماهه اول سال جاری به مانند گزارش مالی سال ۱۴۰۰ بدون بند حسابرسی به تصویب رسید و در همین حال، عملکرد هفت ماهه سال ۱۴۰۱ از نظر تولید حق بیمه با کل عملکرد سال ۱۴۰۰ برابری کرده است. این اتفاقات درخشان در بیمه اسیا نوید بخش آن است که به یاری خداوند متعال بار دیگر شاهد برگزاری موفقیت آمیز و شایسته مجمع عمومی در سال آینده باشیم. ما در بیمه آسیا مصمم هستیم تا همچنان، این مسیر موفقیت آمیز را با گام های استوار و با انسجام بیش از پیش، ادامه دهیم.

در اوج افتخار و سربلندی، روز بیمه را به اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران صنعت بیمه کشور، صمیمانه تبریک می گویم و همراهی و همدلی همکارانم را در اقصی نقاط کشور در ارائه خدمات بیمه ای   ارج می نهم."

 

روابط عمومی بیمه آسیا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9vod