پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 08:43
بانک دی/
کد خبر: 33170

آغاز همکاری بانک دی و «پی بار» برای تسهیل فرایند تبادلات مالی مرتبط با حمل و نقل جاده ای

بانک دی و شرکت دانش بنیان «راهکارهای هوشمند پیراد» به منظور تسهیل در فرایند تبادلات مالی مرتبط با حمل و نقل جاده ای تفاهم نامه امضا کردند.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی، امیرعباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئت‌ مدیره و فریدون رشیدی عضو هیئت ‌مدیره و مدیران شرکت «راهکارهای هوشمند پیراد» برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک دی گفت: گردش مالی صنعت حمل و نقل جاده ای از حجم قابل توجهی برخوردار بوده و تمرکز و بکارگیری وجوه مزبور با استفاده از ابزارها و دانش بانکی و خدمات فن آورانه موجب تسهیل فرایند حمل بار ،صدور بارنامه،بهبود فرایندها و تسریع در تسویه مطالبات حمل کنندگان خواهد بود.

سید فاضل زمانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت «راهکارهای هوشمند پیراد» نیز در این جلسه با بیان این که مطالعات نشان می‌دهد زیرساخت‌های بانک دی در حوزه تحول دیجیتال بسیار مطلوب است، گفت: فرایند مذاکرات و عملیاتی کردن پروژه میان دو سازمان، بسیار سریع طی شد و اکنون خوشحالیم که چنین تفاهم نامه ای را امضا می‌کنیم.

وی تاکید کرد که با اجرایی شدن این طرح، نه تنها حجم قابل توجهی از منابع در بانک دی متمرکز می شود، بلکه سرعت و دقت خدمت‌رسانی به جامعه هدف نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

ارائه خدمات انفورماتیکی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بستر نرم افزاری سامانه «پی بار» در راستای تمرکز حساب‌های استفاده‌کنندگان از این سامانه در بانک دی و افتتاح حساب شرکت «راهکارهای هوشمند پیراد» و سایر اشخاص مرتبط نزد بانک دی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

 

روابط عمومی بانک دی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjpbj