پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 08:41
قیطاسی در بازدید از بیمه دی:
کد خبر: 33169

زمینه های جدید همکاری برای بانک دی و بیمه دی فراهم شود

در آستانه 13 آذر، مدیرعامل، رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران بانک دی با حضور در شرکت بیمه دی، ضمن دیدار با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران این شرکت فرارسیدن روز بیمه را تبریک گفتند.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در این بازدید با قدردانی از خدمات شرکت بیمه دی به عموم بیمه‌گزاران به ویژه جامعه هدف خانواده معزز شهدا و ایثارگران، عملکرد این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: می‌توان با شناسایی بازارهای جدید و تمرکز بر فعالیت‌های نوین بیمه گری، سهم بازار بیمه دی را بیش از پیش افزایش داد.

وی با بیان این که ظرفیت‌های فراوانی برای همکاری مشترک بانک دی و بیمه دی وجود دارد، افزود: شبکه گسترده شعب بانک دی در کنار شبکه فروش گسترده بیمه دی، به خوبی می‌توانند با هم افزایی،  منافع یکدیگر را تامین کنند.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که بانک در حوزه فناوری اطلاعات، امکانات گسترده ای دارد که می‌تواند در اختیار شرکت بیمه دی نیز قرار بگیرد، اظهار کرد: تعریف کردن سبدی از محصولات بیمه ای که بانک و مشتریان بانک بتوانند از آنها بهره مند شوند، زمینه همکاری های مشترک را تقویت می کند.

قیطاسی تاکید کرد: تعامل میان بانک دی و بیمه دی، نباید با اصول حاکمیت شرکت تداخل یا تناقض داشته باشد و پیاده سازی این فرایند، به تغییر نگاه مدیران و تلاش مضاعف نیازد دارد.

رئیس هیئت ‌مدیره بانک دی نیز در این جلسه با تاکید بر این که شرکت بیمه دی نباید بر دایره محدودی از محصولات متمرکز شود، گفت: بدنه کارشناسی و تقویت شده شرکت بیمه دی می تواند با مطالعه بیشتر، سهم بازار خود را افزایش و فاصله با رقبا را کاهش دهد.

سید محمود احمدی همچنین با بیان این که استقلال زیرمجموعه های گروه مالی باید روند حرکت جامع گروه مالی را تقویت کند، افزود: نباید همه پرتفوی یک شرکت بیمه ای به یک یا چند سازمان محدود شود، بلکه با توزیع خدمات میان مجموعه ای از بیمه گزاران، می‌توان ریسک را کاهش و درآمدها را افزایش داد.

مهدی معدن‌چی زاج، مدیرعامل گروه مالی دی هم در این دیدار با اشاره به اقدامات به عمل آمده به منظور اصلاح ترکیب ساختار سهامداری شرکت بیمه دی، تشکیل اتاق فکر برای طراحی محصولات جدید و استفاده از خدمات استارت آپ ها برای بهبود عملیات بیمه‌گری را خواستار شد.

محمد رضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، کسب رتبه توانگری مالی یک، تلاش برای وصول مطالبات، اصلاح صورت های مالی و تدوین استراتژی بلندمدت به منظور افزایش سهم بازار را از جمله اقدامات این شرکت برشمرد.

 

روابط عمومی بانک دی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xopaq