شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/13 08:30
پرداخت الکترونیک سپهر/
کد خبر: 33060

بازدید مدیرعامل پاس از مدیریت امور شعب بانک صادرات استان قم

دکتر حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در ادمه بازدیدهای استانی خود از مدیریت امور شعب بانک صادرات ایران در استان قم بازدید کرد.

در این دیدار که با حضور مهندس آقا محمدی عضو هیات مدیره پاس و رییس اداره خدمات نوین بانک صادرات و آقای مهندس صالحی مدیر امور شعب بانک صادرات ایران در استان قم و معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد بر هم افزایی و تعامل بیشتر شرکت پاس و امور شعب استان قم تاکید شد.

مهندس صالحی در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز امیدواری نسبت به تغییرات اخیر در شرکت پاس افزود: اهتمام جنابعالی بعنوان مدیرعامل یکی از مهم ترین شرکت های بانک صادرات برای تعامل بیشتر با شعب مختلف بانک، نشان از تغییر رویکرد مثبت و تلاش برای افزایش همکاری ها دارد که در خور تقدیر و توجه است.

دکتر آقابابایی مدیرعامل پاس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل امور شعب بانک صادرات در استان قم گفت: با شکل گیری تعامل سازنده ای که با مدیران ارشد بانک صادرات پدید آمده و همچنین حسن نظر جناب آقای دکتر ایمانی مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران نسبت به پاس به زودی شاهد تحولات قابل توجه و ارتقای جایگاه شرکت و بانک خواهیم بود. همچنین با سطح همکاری مثبتی که در این استان شاهد آن هستیم بسیار امیدوارم در آینده نزدیک همکاری پاس و بانک در استان قم یکی از الگوها و نمونه های هم افزایی اثربخش پاس و بانک معظم صادرات ایران باشد.

در ادامه این سفر استانی مدیرعامل شرکت پاس ضمن دیدار از مرکز این شرکت در استان قم و قدردانی از زحمات همکاران این دفتر بر لزوم توجه ویژه به مشتریان بانک و شرکت تاکید کرد.

همچنین در این سفر دکتر حمزه آقابابایی با تعدادی از مشتریان ویژه شرکت دیدار داشتند و از نزدیک وضعیت رضایت و خدمات رسانی به این مشتریان را بررسی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwjj6