پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 11:48
بانک قرض الحسنه مهر ایران/
کد خبر: 32271

عملکرد درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام ازدواج به دانشجویان بوشهری

دانشگاه خلیج فارس از عملکرد مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر در زمینه ازدواج دانشجویی تقدیر کرد.

در جلسه‌ای با حضور رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه خلیج فارس، از مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر به پاس همکاری با نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه در زمینه ازدواج دانشجویی تقدیر شد.

در این جلسه دکتر «محمد مدرسی» رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «رضا جمالی» مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر «سید اسماعیل موسوی» معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و دکتر «عبدالکریم حسین‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه حضور داشتند.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

«جناب آقای صابری (زید عزه)

بحمدالله حضرت عالی از افرادی هستید که در زمینه پرداخت وام قرض‌الحسنه زحمات کثیری انجام داده‌اید که اثرات کوتاه‌مدت و درازمدت آن موجب آرامش‌بخشی زوجین و تربیت افرادی صالح برای تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد. لذا از شما که حمایت خوب خود را در قالب اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به دانشجویان استان به ویژه مزدوجین دانشجویی در راستای حمایت از خانواده‌ها در جهت همکاری با دانشگاه خلیج فارس و دبیرخانه ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان، انجام داده‌اید که اثرات مهمی نیز در دانشگاه‌ها داشته است، تقدیر و تشکر ویژه نموده، از خداوند متعال صحت و سلامتی و دوام توفیقات در انجام امور خیر و پربرکت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.»

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkvqa