جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 11:46
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران:
کد خبر: 32270

کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اقشار کم‌درآمد جامعه شایسته تقدیر است

دکتر «عبدالله محمدی فیروزجایی» گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های خداپسندانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیت کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه و بهبود اوضاع اقتصادی آحاد مردم شایسته تقدیر است.

مدیر شعب بانک در استان مازندران با حضور در سازمان انتقال خون استان، خدمات بانکی و طرح‌های متنوع وام بانک را برای استفاده کارکنان سازمان انتقال خون استان، معرفی و بر ایجاد زمینه همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

در این نشست که با حضور «عبدالله محمدی فیروزجایی» مدیر اداره کل انتقال خون استان مازندران و چند نفر از معاونان وی در محل آن سازمان برگزار شد، «اسحق طاهری خنکدار» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان به بیان خدمات بانک و امکانات بانکداری الکترونیک، طرح‌های مختلف وام بانک همچون اعتبار در حساب جاری، اندوخته اجتماعی و حمایتی پرداخت.

وی همچنین با اشاره به بخشنامه اخیر خزانه‌داری کل کشور مبنی بر امکان انتقال حقوق پرسنل سازمان‌های دولتی به بانک‌های قرض‌الحسنه، پرداخت وام قرض‌الحسنه به پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان انتقال خون را در صورت امضای تفاهم‌نامه در چارچوب طرح مهریار، امکان‌پذیر دانست.

در ادامه این جلسه دکتر محمدی افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های خداپسندانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیت کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه و بهبود اوضاع اقتصادی آحاد مردم شایسته تقدیر است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با آغاز همکاری‌های دوجانبه بتوان افزایش رضایتمندی پرسنل انتقال خون استان را فراهم کرد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjvqb