پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 04:32
دکتر طحان نظیف در بازدید از سازمان فضای مجازی بسیج:
کد خبر: 32061

تولید محتوای مفید برای نسل جدید یکی از مصادیق جهاد تبیین است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تولید محتوای مفید برای نسل جدید یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

دکتر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از سازمان فضای مجازی بسیج که به مناسبت هفته بسیج انجام شد ضمن تقدیر از تولیدات مختلف این سازمان در عرصه‌های گوناگون فضای مجازی از جمله انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر محتواهای رسانه‌ای و شبکه اجتماعی در جریان انقلاب گفت: آنچه امروز در بازدید از این مرکز دیدم بسیار فراتر از تصورات قبلی من از فعالیت‌های رسانه‌ای بسیج بود.

وی با بیان اینکه تولید محتوای مفید برای نسل جدید یکی از مصادیق جهاد تبیین و فعالیت‌های انقلابی در فضای مجازی یک جهاد بزرگ است، ادامه داد: این امر مایه خرسندی است که بسیج با استفاده از نیروهای کارآمد و کم توقع توانسته یک مجموعه عظیم تولید و توزیع محتوا را شکل دهد که در عرصه‌های مختلف با بهره‌گیری از استعدادهای بالقوه در بدنه مردم با موفقیت فعالیت کند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تولیدات مرکز رقومی بسیج با نام "متنا" تصریح کرد: حضور در بازارهای جهانی، ساخت تولیدات فاخر فنی و توان بالای کسانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، باعث افتخار و مباهات است و این امر باعث شده تا بسیاری از کشورهای جهان و شرکت‌های مشهور در این حوزه‌ها علاقه‌مند به استفاده از تولیدات زیبا و اثرگذار این مرکز باشند.

دکتر طحان نظیف افزود: امیدوارم در سال‌های آتی این مجموعه در تولیدات رسانه‌ای جایگاه خوبی در کشور و منطقه کسب کند.

وی لازمه موفقیت بیشتر در تولیدات رسانه‌ای و دیجیتال را حمایت همه‌جانبه مسئولین و متولیان امر دانست و اظهار داشت: ما نباید این استعدادهای کم‌نظیر و بی‌بدلیل را از دست داده و با کم توجهی خدای ناکرده باعث مهاجرت آنها به کشورهای دیگر شویم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در این خصوص باید توجه کرد که بستر سرمایه‌گذاری شرکت‌های تجاری هم در این عرصه فراهم است بنابراین باید اتصال بیشتری بین تولید و تجارت با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی اسلامی برقرار شود.

دکتر طحان نظیف در پایان تاکید کرد: آنچه امروز در کشور به عنوان بسیج بر پایه حمایت و همراهی مردم شکل گرفته یک الگوی بی‌بدلیل است که توسط امام خمینی (ره) کشور و پایه‌گذاری شد و همانطور که در دوران دفاع مقدس به زیبایی و افتخار درخشید در عرصه های دیگر همچون فرهنگی و اقتصادی می‌تواند خوش درخشیده و برای عبور از بحران‌ها به دولت و دستگاه‌های مختلف کمک کند.

 

پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqpvw