پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/02 10:29
منطقه آزاد ماکو/
کد خبر: 32011

بازدید دبیرشورای عالی مناطق آزاد از روند تکمیل فنس کشی منطقه آزاد ماکو

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین منطقه از روند تکمیل پروژه محصورسازی و فنس کشی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

عملیات جانمایی احداث گمرک در گیت خروجی همزمان با اتمام پروژه فنس کشی منطقه انجام گرفته و بزودی احداث می شود.

شایان ذکر است: عملیات اجرایی فاز اول پروژه فنس کشی منطقه آزاد ماکو نیز به طول ۱۰ کیلومتر با قدرت در حال انجام بوده و از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.

این پروژه شامل، راه دسترسی و فنس اصلی به طول ۱۰۱۳۳ متر که مشتمل بر عملیات خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و پخش و آب پاشی، کامپکت و ابنیه فنی پلهای موجود در مسیر و اجرای فنس کشی (بدنه دیوار بتنی پیش ساخته مسلح، ستونکها، میله هاف شاخکها، فنس و سیم خاردار) و ساخت ۳ عدد گیت فرعی به همراه محوطه سازی و اجرای لایه آسفالتی می باشد.

این پروژه که ۵ کیلومتر سمت راست و ۵ کیلومتر سمت چپ دروازه ورودی در حال احداث است با اعتبار ۲۵۶ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو از سال گذشته آغاز شده است/

فاز دوم پروژه فنس کشی منطقه آزاد ماکو بطول ۱۳.۵ کیلومتر با احداث راه دسترسی و  دیوار بلوکی به عرض ۴۰ سانتی متر و طول ۱۳ هزار ۵۰۰ متر در هفته دولت سال جاری کلنگ شدو برای این پروژه ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koxna