یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 14:43
امروز صورت گرفت؛
کد خبر: 31937

سخنگوی دولت از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد

سخنگوی دولت صبح امروز طی بازدید از غرفه فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این شرکت در حوزه محیط زیست قرار گرفت.

علی بهادری جهرمی در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: استقبال مردم و همچنین متخصصان حوزه محیط زیست از این نمایشگاه قابل تحسین است و امیدواریم با رعایت مسائل زیست‌محیطی شاهد هوای پاک و محیط زیست مناسبی در کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: استقبال گسترده از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست نشان می‌دهد که مردم ما در زندگی خود به حفظ محیط زیست، توجه جدی دارند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایراسین در خصوص اهمیت برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت‌های فعال در حوزه محیط زیست از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست استقبال خوبی کرده‌اند و من واقعاً از استقبال خوب شرکت‌های صنعتی از این نمایشگاه شوکه شدم.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه در استفاده بیشتر از پساب‌ها اذعان داشت: شرکت فولاد مبارکه هرچقدر بتواند میزان مصرف پساب نسبت به آب تازه را افزایش دهد، شاهد شرایط زیست‌محیطی بهتری در استان اصفهان خواهیم بود.

شایان ذکر است، در بازدید سخنگوی دولت از غرفه فولاد مبارکه، بهنام کاویانی رئیس محیط زیست این شرکت با تشریح طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات فولاد مبارکه در حفظ محیط زیست منطقه در استان اصفهان بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر گام‌های مثبتی برداشته تا استفاده از منابع فسیلی در تولید برق را کاهش دهد.

وی با ارائه گزارشی در خصوص پروژه احداث نیروگاه خورشیدی و بادی و نیروگاه هزار مگاواتی سیکل ترکیبی توسط فولاد مبارکه عنوان داشت: در یک سال آینده با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی، این نیروگاه بخشی از برق مورد نیاز کشور را جبران و نیازهای انرژی شرکت فولاد مبارکه را تامین خواهد کرد.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mqpzb