پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 11:48
استاندار خراسان جنوبی:
کد خبر: 31675

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام ارزان‌قیمت، کمک شایانی به اشتغال کرده است

دکتر «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همه اقشار جامعه از وام ارزان‌قیمت برخوردار خواهند شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به همراه «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در خراسان جنوبی با دکتر «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

«قناعت» در این دیدار از همکاری مؤثر مدیریت و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین وجود رضایتمندی عمومی از خدمات و عملکرد این بانک خبر داد و بر لزوم استمرار خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شریف خراسان جنوبی تأکید کرد.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی و نماد خدمتگزاری به مردم در شبکه بانکی است. این بانک با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری خود توانسته جایگاه خوبی در بین آحاد مردم و شبکه بانکی به دست آورد و با پرداخت وام ارزان‌قیمت، کمک شایانی به اشتغال استان کرده است.

«شمسی‌نژاد» در این دیدار با معرفی و تشریح خدمات و تبیین جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین شبکه بانکی به تشریح اهداف، مأموریت‌ها، نقش و جایگاه این بانک در راستای ارتقای معیشت مردم پرداخت و گزارشی از عملکرد و اقدامات خیرخواهانه این بانک در زمینه پرداخت وام‌های اشتغالزایی، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و اعطای وام به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت ارائه داد.

وی افزود: این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود تا کنون وجوه التزام دریافت شده را جمع‌آوری و در زمینه‌ ساخت مدرسه و مراکز درمانی در مناطق محروم، تهیه اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم، تهیه وسایل مورد نیاز وزارت درمان و آموزش پزشکی در راستای مقابله با کرونا و توزیع آن در بین دانشگاه‌های سطح کشور و بیمه ۵۰۰هزار منزل روستایی در سه استان محروم خراسان جنوبی، ایلام و سیستان و بلوچستان هزینه کرده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: در حوزه تأمین مالی قرض‌الحسنه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، سازوکار جدیدی راشروع کرده‌ایم و ۱۵۰ فقره وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است و تا ۲ ماه آینده به هزار شرکت دانش‌بنیان وام قرض‌الحسنه بدون معدل پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طرح مهریار در راستای تنوع سبد محصولات بانک و همچنن ارائه خدمات بانکداری هوشمند می‌تواند برای کارکنان سازمان‌ها و خانواده آن‌ها جذابیت ویژه‌ای داشته باشد.

در پایان «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه استاندار خراسان جنوبی از بانک، اظهار داشت: حمایت دولت از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه اشتغال در استان و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از وام‌های ارزان‌قیمت این بانک شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48q5wk