پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 11:46
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:
کد خبر: 31674

حرکت زیر پرچم قرض‌الحسنه وحدت‌بخش است

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در جمع کارکنان بانک در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: قرض‌الحسنه موضوعی است که قومیت و مذهب نمی‌شناسد و حرکت زیر پرچم آن وحدت‌بخش است.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به همراه «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی به استان خراسان جنوبی سفر کردند.

دکتر «شمسی‌نژاد» در جلسه با کارکنان بانک در استان خراسان جنوبی، ضمن تشکر از زحمات کارکنان، جذب ۷ درصد از نقدینگی استان را نتیجه تلاش همه پرسنل استان دانست و بر افزایش این میزان به ۹ درصد تا پایان سال جاری تأکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش میزان رضایتمندی از عملکرد پرسنل استان می‌تواند زمینه افزایش سهم از بازار این بانک را فراهم کند، تحقق این مهم را نتیجه همدلی و تلاش همکاران دانست.

شمسی‌نژاد با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه موضوعی است که قومیت و مذهب نمی‌شناسد و حرکت زیر پرچم آن وحدت‌بخش است، آشنایی مردم با مفهوم قرض‌الحسنه را زمینه‌ساز توسعه بانکداری قرض‌الحسنه و بهره‌مندی آحاد جامعه از وام‌های ارزان‌قیمت دانست.

وی ضمن تشکر از وحید مرادنژاد مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی، افزود: با تلاش‌های انجام شده در استان خراسان جنوبی، این بانک در همه شاخص‌ها از شرایط مطلوبی برخوردار است و در جایگاه مناسبی در سیستم بانکی قرار دارد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: با نظر مثبت رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، قرض‌الحسنه رشد خوبی در این دولت داشته که این موضوع ناشی از این است که عقد قرض‌الحسنه یک سنت حسنه الهی محسوب می‌شود.

موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات غیرحضوری

وی اظهار داشت: با توجه به کیفیت خدمت‌رسانی و شاخص‌های مناسب بانک در همه زمینه‌ها، شاهد شلوغی شعبه‌های بانک و افزایش مراجعه به شعب بانک هستیم؛ حال پرسش این است که برای پاسخگویی به این حجم از کار چه باید کرد؟

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: این بانک توانسته با تحول عظیم در سیستم بانکداری الکترونیک، همه خدمات خود را از طریق همراه‌بانک و پیشخوان مجازی در اختیار مردم قرار دهد تا مردم بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به دریافت خدمت از این بانک اقدام کنند.

شمسی‌نژاد با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات هیچ ارتباطی به جمع‌آوری شعب و کاهش پرسنل ندارد، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار «کارت مهر، کارت زندگی» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیازمند تحول و به‌روزرسانی در حوزه فناوری اطلاعات است تا مردم بتوانند از خدمات نوین بانک بهره‌مند شوند و در عین حال شاهد کاهش حجم بالای کار حضوری کارکنان بانک باشیم.

پرداخت وام فرزندآوری در کمترین زمان

در ادامه این نشست «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان داشت: برای پایدار ماندن این کشور و انقلاب اسلامی، شهدای زیادی جان خود را اهدا کرده‌اند. ما مدیون همه شهدا هستیم؛ چرا که خون شهدا پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌هایی است که در زمینه کمک به هم‌نوع با اعطای وام قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند و این فرصت بسیار خوبی برای ما به وجود آورده تا در این زمینه فعالیت کنیم. این بانک یک بانک تجاری نیست و بیشترین ارتباط با افراد نیازمند را دارد.

مدیر امور استان‌های بانک خطاب به کارکنان بانک در استان خراسان جنوبی گفت: اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید تا روحیه مشتری‌مداری و سخت‌کوشی شما حفظ شده و بتوانید به رشد بانک کمک کنید.

وی خاطرنشان ساخت: حمایت از تشکیل خانواده، فرزندآوری و تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه در این خصوص طی سال‌های اخیر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیگیری شده و به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد توجه قرار داشته است؛ به‌نحوی که علاوه بر کارنامه درخشان این بانک در حمایت از امر ازدواج، وام فرزندآوری در کمترین زمان و به آسانی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

رشد ۵۰ درصدی منابع بانک در خراسان جنوبی

«وحید مرادنژاد» نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته و سال جاری بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی همکاران استان در سال ۱۴۰۰ رشد منابع بانک در استان ۸۸ درصد بوده و این رشد در سال جاری تا کنون حدود ۵۰ درصد است. این توفیق نتیجه تلاش و همت کارکنان مستعد و با انگیزه بانک در استان خراسان جنوبی است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی ادامه داد: این بانک همواره حمایت از اقشار مختلف جامعه به ویژه کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی را به‌عنوان یکی از محورهای فعالیت خود مد نظر داشته است؛ به طوری که تاکنون توانسته در طرح مهریار حقوق کارکنان ۱۵ سازمان و شرکت صنعتی را در این بانک متمرکز کند. همچنین بازاریابی‌های متعددی نیز در این زمینه صورت پذیرفته تا بتوانیم کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به‌عنوان کارت زندگی که شعار سال این بانک است، به مردم معرفی کنیم.

در پایان این جلسه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرسنل برتر استان خراسان جنوبی تقدیر به عمل آورد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dgrn