چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 06:48
خلیج فارس، میزبان معاون رییس جمهور شد
کد خبر: 31634

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این سازمان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه، علی سلاجقه در بازدید از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جریان فعالیت‌های شرکت‌های تابعه این گروه در زمینه توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست قرار گرفت.

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، ١٧ شرکت تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آخرین دستاوردهای خود در حفاظت از محیط زیست، کاهش آلایندگی و همچنین حفاظت از گونه‌های نادر جانوری و آبزیان را ارائه می‌کنند.

برگزاری پنل های تخصصی با «موضوع توسعه پایدار، چالش‌های زیست‌محیطی طرح‌ها«، «بازیابی فلرها»، «مدیریت آب و پساب»، «مسئولیت اجتماعی و مطالبات جوامع محلی»، «مدیریت کربن» و «پایش بیولوژیک کارکنان»، از مهمترین برنامه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

همچنین در کنار دیدارها و برنامه‌های متنوع دیگر، به منظور تداوم اقدامات مؤثر در عرصه صیانت از زیست بوم کشور و استفاده از اصول دانش بنیان در این زمینه، چهار تفاهمنامه همکاری بین شرکت‌های تابعه با «دانشگاه صنعتی شریف»، «دانشگاه علوم پزشکی شیراز» و «اداره کل آب و فاضلاب استان‌های خوزستان و ایلام» منعقد می‌شود.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با برنامه‌ریزی ها و اقدامات راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در زمینه حفاظت از محیط زیست به غرفه این شرکت واقع در سالن ۵ محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

 

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jepoe