پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 08:39
پتروشیمی بندرامام/
کد خبر: 31301

تقدیر فرماندار بندر ماهشهر از مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با حضور در شرکت پتروشیمی بندرامام، با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل این شرکت، از زحمات دکتر انصاری نیک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر کرد.

فریدون بندری فرماندار و عبدالرضا اسکندری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با حضور در شرکت پتروشیمی بندرامام با مدیرعامل، مدیران ارشد و سرپرستان شرکت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، رئیس بهداشت پتروشیمی بندرامام با ارائه‌ی گزارشی، اقدامات انجام شده شرکت در حوزه بهداشت و محیط زیست را تشریح و به برنامه‌های آتی شرکت پتروشیمی بندرامام در حوزه‌های مرتبط با جامعه‌ی‌ پیرامون و مسئولیت‌ اجتماعی پرداخت.

ارتباط صنعت و حاکمیت شهری، برنامه‌های موثر پیش‌رو در حوزه‌های مرتبط با جامعه پیرامون و مشارکت‌ شرکت در مدیریت شهری نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست صمیمانه فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر با مدیران شرکت پتروشیمی بندر امام بود.

در پایان این دیدار که به میزبانی شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد؛ فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات ارائه شده شرکت پتروشیمی بندرامام در حوزه بهداشت و درمان و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تجلیل و اقدامات دکتر انصاری نیک مدیرعامل و مهندس غلامزاده مدیر فنی و تولید شرکت در مشارکت‌های اجتماعی را قابل ستایش دانست.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bwkj