پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:14
مدیرعامل شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه عنوان کرد:
کد خبر: 31254

افزایش سطح همکاری‌ها برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در فولاد تاراز

مدیرعامل شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از افزایش سطح همکاری‌های این شرکت با فولاد تاراز برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در این شرکت خبر داد.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در مورد عقد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فولاد تاراز اظهار کرد: شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه هماهنگ‌کننده حرکت‌های دانش‌بنیان گروه فولاد مبارکه است و در راستای افزایش همکاری ها تلاش می کند تا نقش تسهیل‌گر و پشتیبان در زمینه توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان صنعت فولاد در شرکت‌های تولیدی گروه فولاد مبارکه را ایفا نماید.

وی افزود: در این شرکت‌ها باید جذب فناوری و نوآوری اتفاق بیافتد و همواره شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه بنا دارد تا با همکاری و حمایت از جریان‌های دانش‌بنیان و از سوی دیگر با افزایش روابط با شرکت‌های گروه این کار مهم را محقق کند.

مدیرعامل شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه افزود: در همین راستا با مدیرعامل ومدیران شرکت فولاد تاراز که یکی از شرکت‌های فعال گروه فولاد مبارکه است مذاکراتی را در زمینه افزایش همکاری‌های دانش‌بنیان انجام دادیم. همچنین در بازدیدی که از خطوط تولید این شرکت داشتیم نیز با کسب‌وکار این مجموعه بیشتر آشنا شدیم تا خلق ارزش‌های مشترکی را نیز با این شرکت داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده مقرر شد برای ۱۰ موضوع در یکسال آینده برنامه ریزی صورت گیرد موضوعاتی مانند هماهنگی برای پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاهی و ایجاد ارتباط با دانشگاه‌های مهم کشور و استان نظیر دانشگاه شهرکرد، ارائه تکنولوژی‌های جدید در حوزه تولید، سرمایه‌گذاری مشترک و.... تا سطح همکاری‌ها افزایش یابد.

پالیزدار تصریح کرد: همچنین در نظر داریم تا با شناسایی خدمات مورد نیاز فولاد تاراز، بستری مناسب را برای ارتباط این شرکت با مجموعه‌های دانش‌بنیان تخصصی فعال در زمینه فناوری فولاد در آینده نزدیک فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: فولاد تاراز یکی از شرکت‌های خوب گروه فولاد مبارکه و مجموعه‌ای هدفمند و پویا است که از نظر تکنولوژی نیز دارای قابلیت‌های خوبی است. این شرکت تلاش می‌کند تا محصولات خاصی را برای صنایع کشور تولید کند تا مثل همیشه در این زمینه پیشرو باشد و شرکت توسعه و پشتیبانی فناوری و نوآوری فولاد مبارکه نیز در تلاش است تا با افزایش فعالیت‌های دانش‌بنیان در فولاد تاراز، این شرکت را در خلق ارزش بیشتر یاری کند.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4be555