پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:12
قشم/
کد خبر: 31253

تقدیر اساتید دانشگاه های استان هرمزگان از عملکرد یک ساله سازمان منطقه آزاد قشم

جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان هرمزگان با انتشار نامه ای به آیت الله رییسی، رییس جمهوری از اقدامات و فعالیت های یک ساله سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کردند.

جامعه دانشگاهی استان هرمزگان در این نامه انتصاب مدیران حادق و کارآمد در دولت انقلابی سیزدهم و همچنین اقدامات صورت گرفته جهت ایجاد زیرساخت ها برای رسیدن پیشرفت توام با عدالت را زمینه ساز پیشرفت و توسعه پایدار کشور دانسته اند.

اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان هرمزگان در بخش دیگری از این نامه با اشاره به ویژگی های خاص و استراتژیک جزیره قشم از انتصاب افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مدیری شایسته، مومن، جهادی، مردمی و خواستار عدالت، قدردانی کردند.

دانشگاهیان استان هرمزگان همچنین اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در مدیریت منطقه آزاد قشم بویژه جلوگیری از فروش زمین و بازگرداندن بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی جزیره قشم به ارزش بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به بیت المال را اقدامی ارزشمند جهت احقاق حقوق مردمی برپایه عدل دانستند.

اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان هرمزگان در بخش پایانی این نامه از اقدامات و فعالیت های مردمی و ضد فساد مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در یک سال گذشته تقدیر نمودند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axaav