سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 10:59
با تلاش همکاران سرپرستی استان بوشهر محقق شد
کد خبر: 31219

کسب رتبه اول بیمه کوثر در صنعت بیمه

شرکت بیمه کوثر با تلاش همکاران سرپرستی استان بوشهر در میان شرکت‌های بیمه خصوصی رتبه نخست استانی را کسب کرد.

براساس سالنامه آماری سال 1400 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سرپرستی بیمه کوثر در بوشهر از نظر سهم بازار استان در میان شرکت‌های بیمه خصوصی مقام برتر را از آن خود کرد.  

وی یادآورشد: این سرپرستی در سال‌های 98 و 99 به ترتیب در جایگاه اول و دوم در میان شرکت‌های بیمه استان بوشهر قرار گرفته بود.

محمد برزگری از رشد 93 درصدی حق‌بیمه تولیدی این سرپرستی در سال 1400 خبرداد و گفت: در سال گذشته سهم رشته‌های ثالث و درمان 45درصد و سایر رشته‌ها55 درصد بود.

وی تصریح‌کرد: در سال گذشته با تلاش همکاران سرپرستی و شعب و نیز 43 نماینده حقیقی، 37 نماینده بیمه عمر توانستیم در این جایگاه قرار بگیریم.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در استان بوشهر دراین خصوص خاطرنشان‌کرد: تعامل و همکاری و نیز ارائه برنامه هدفمند به شبکه فروش با در نظر گرفتن تخصص هر نماینده در هر رشته، مشتری‌مداری و پرداخت خسارت مناسب و به‌روز به بیمه‌گذاران عمده و جامعه هدف، تمرکز بر جذب بازارهای پتروشیمی مستقر در عسلویه و توجه به سودآوری و ورود نکردن به بازارهای زیان‌ده از اهم فعالیت‌های این سرپرستی است.

وی بیان‌کرد: رشد بالاتر از لحاظ سهم بازار استان، حفظ رتبه شرکت در استان، کاهش فاصله با شرکت بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی و در نهایت بهترین شرکت بیمه‌ای در استان بوشهر برای سال‌های آتی، ارائه خدمات خرسندساز و شایسته به جامعه هدف، ثبت‌نام تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت‌پوشش سابا در استان و نیز افزایش سهم و نفوذ بیشتر در بازارهای جنوب استان و شرکت‌های مستقر در منطقه پارس‌جنوبی از جمله اقدامات و برنامه‌های این سرپرستی  است.

 

روابط‌عمومی بیمه کوثر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vq7lp