پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 06:55
۲۵ آبان‌ماه:
کد خبر: 31184

آغاز ثبت‌نام در آزمون استخدامی فولاد مبارکه از فردا + جزئیات

داوطلبان واجد شرایط استخدام در شرکت فولاد مبارکه می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۰ آذرماه با مراجعه به سامانه coursereg.iut.ac.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان به‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سال‌های آتی خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد هزار و ۱۰۳ نفر از واجدین شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی(دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه(برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی(جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روان‌شناختی) و گزینش، به‌صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط استخدام در شرکت فولاد مبارکه می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۰ آذرماه با مراجعه به سامانه coursereg.iut.ac.ir برای حضور در این ماراتن ثبت‌نام کنند.

فرم تقاضای ثبت‌نام می‌بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد. درج هرگونه اطلاعات نادرست در سامانه و بارگذاری مدارک مخدوش، اعتبار نتیجه آزمون فرد را باطل خواهد نمود.

داوطلبان می‌توانند روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۱ و ۲۲ آذرماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام نسبت به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

آزمون کتبی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه و اول و دوم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

محل برگزاری آزمون در شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد؛ همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملّی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی است.

تذکر مهم: با توجه به اینکه کلیه اطلاع‌رسانی‌های آزمون از طریق سامانه ثبت‌نام انجام خواهد شد، داوطلبان باید در طول فرایند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه‌ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، به‌صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ‌گونه حقی برای وی نمی‌گردد.

آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات ۴ گزینه‌ای با احتساب نمره منفی است، سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته‌های مورد نیاز طراحی شده است.

با توجه به این که آزمون‌ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته‌شدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب‌شده توسط داوطلب در زمان ثبت‌نام انجام می‌شود، لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام‌شده صرفاً در یک کد رشته(یک ردیف شغلی) ثبت‌نام کنند.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwzy8