پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/23 09:10
بیمه سرمد/
کد خبر: 31115

پیشنهاد بیمه‌ سرمد برای سومین کشور زلزله‌خیز جهان

شاید یکی از ضروری‌ترین بیمه‌ها برای سرزمینی که در برخی آمارها، سومین کشور زلزله‌خیز جهان است، بیمه آتش‌سوزی باشد.

ایران یکی از زلزله‌خیزترین کشورهای جهان است و حتی در برخی آمارها، جایگاه سوم را در میان زلزله‌خیزترین کشورها دارد. آمار سایت استاتیستا، از زلزله‌های 100 سال اخیر در دنیا، نشان می‌دهد که ایران در در کنار کشورهای چین، اندونزی و ژاپن از زلزله‌خیزترین کشورهای دنیا است.

بررسی موقعیت جغرافیایی زلزله‌ها در ایران نیز نشان می‌دهد که اکثر نقاط ایران از گزند زلزله در امان نیستند و تقریبا تمامی نقاط ایران در معرض وقوع زلزله هستند.

بیمه آتش‌سوزی بر خلاف اسمش، پوشش‌های متنوعی مانند سرقت، صاعقه و حتی زلزله را نیز دارد که می‌تواند یک پوشش کامل بیمه‌ای برای منازل مسکونی شهروندان و تکیه‌گاهی برای آنان در زمان وقوع خطراتی چون زلزله، آتش‌سوزی، سرقت و ... باشد.

هموطنان می‌توانند از طریق شبکه نمایندگی بیمه سرمد در سراسر کشور، از خدمات بیمه آتش‌سوزی بیمه سرمد با پوشش زلزله و سرقت استفاده نمایند.

شما می‌توانید از طریق وب اپلیکیشن بیمه سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کنید و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کنید.

 

روابط عمومی بیمه سرمد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozx8d