جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/22 12:49
از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی؛
کد خبر: 31008

پست بانک ایران به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در جشنواه شهید رجایی انتخاب شد

با حضور دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، از پست بانک ایران در ارزیابی عملکرد سال 1400در هفدهمین جشنواره شهید رجایی این وزارتخانه، به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر تقدیر شد.

در مراسمی که به همین منظور صبح امروز یکشنبه 22 آبان ماه 1401 برگزار شد، دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با اهدای لوح سپاس  قدردانی کرد.

پست بانک ایران در جهت اجرای جز بند (ب) بخشنامه جشنواره شهید رجایی و با تلاش‌های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران، کارکنان و مسولان باجه‌های بانکی روستایی توانست حداکثر امتیاز در ارزیابی عملکرد 1400 به عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در وزارت امور اقتصادی و دارایی را کسب کند.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران، در سال 1399 نیز عنوان برترین بانک دولتی در جشنواره شهید رجایی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بدست آورده بود.

همچنین در سال 1400 نیز در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان دستگاه برتر را کسب کرده بود.

شایان ذکر است : پست بانک ایران برای سومین سال پیاپی می باشد که به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eg76y