دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/21 11:36
بانک ملی ایران/
کد خبر: 30852

کسب 11 عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران

روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به کسب عنوان برتر و دیپلم افتخار(به عنوان بالاترین رتبه جشنواره)شد.

در این جشنواره که شرکت ها و موسسات مختلفی از شهرها و استان های مختلف کشور شرکت داشتند،روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد تا در رشته های کاریکاتور و کارتون(رتبه اول)،صفحه آرایی(رتبه اول)،کتاب(رتبه اول)،مالتی مدیا و چند رسانه ای(رتبه اول)،اپلیکیشن(رتبه اول)،وب سایت(رتبه اول)ادبیات و داستانسرایی(رتبه اول)،نحوه ارایه آثار(رتبه اول)،رسانه های اجتماعی(رتبه دوم)،مصاحبه(رتبه سوم) و اینفوگرافیک(رتبه سوم) را کسب کند.

این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال 1400 تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر این اساس فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال 1400 و 1401 مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفتند.

لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی، تهران و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.

برابر مقررات این جشنواره همه آثار تولیدی انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها در قالب‌های چاپی و الکترونیکی در بخش‌های یازده‌گانه جشنواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39knrx