پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/17 08:59
مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با پزشکان مدیریت درمان و شعب سراسر کشور مطرح کرد:
کد خبر: 30529

جامعه پزشکان خدمات‌ ارزنده‌ای را به بیمه‌ دانا ارائه کرده‌‌اند

مدیر عامل بیمه دانا در دیدار با پزشکان معتمد این شرکت ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند ایشان، نقش آنان را در کنترل خسارت‌ها و نرخ‌گذاری‌های فنی بسیار مهم و بی‌بدیل دانست.

دکتر رضا جعفری در دیدار با پزشکان مدیریت درمان و شعب سراسر کشور، ضمن قدردانی از مدیران بخش درمان شرکت و ارائه تحلیلی مختصر از وضعیت صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه دانا در بخش درمان، اظهار داشت: جامعه پزشکان در کنار سایر ارکان و کارکنان شرکت، خدمات ارزنده‌ای ارائه داده‌اند و نقش آنان در ارائه خدمات ویژه به فرهنگیان عزیز بسیار مهم و بی‌بدیل است.

مدیرعامل بیمه دانا، نقش پزشکان را در بخش‌های مختلف شرکت اثرگذار دانست و بر لزوم استفاده از آنان در تصمیمات و خروجی‌های کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط تأکید کرد.  

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان فقید شرکت و با اشاره به نقش برجسته این قشر بیان کرد: پزشکان در ارتباط با قراردادهای مراکز درمانی، می‌توانند از طریق مذاکره در حوزه کنترل نسبت خسارت‌ها، کاهش میزان تعرفه‌ها در قراردادها و در نهایت حاشیه سود شرکت، نقش بسزایی داشته و در نیل به اهداف مدیران و مطالبات سهامداران اثربخش باشند.

گفتنی است در ابتدای این نشست نیز وحیدرضا باختری سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اشخاص، ضمن ابراز خشنودی نسبت به سهم قابل توجه بیمه‌های درمان در پرتفوی سال‌جاری اظهار داشت: امروزه یکی از شاخصه‌های رفاه اجتماعی در همه جوامع، بحث درمان تکمیلی و توزیع عادلانه خدمات بهداشت و درمان است.

وی با تأکید بر اینکه باید پیش‌بینی دقیقی در خصوص ارائه نرخ مناسب در حوزه رشته‌های بیمه‌ درمان و صنعت بیمه صورت گیرد، افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم در سال‌جاری بخشی از ریسک‌های این حوزه را کنترل کنیم.

در ادامه این نشست، دکتر ستاوند پزشک معتمد شعبه آیت‌الله کاشانی با تقدیر از تلاش و زحمات کارکنان و حمایت مدیران شرکت گفت: پزشکان به‌دلیل ماهیت شغلی و تعهد اخلاقی و سازمانی، همواره در کنار همکاران سایر مدیریت‌ها نیز قرار گرفته‌اند و در بسیاری از موارد، بیش از شرح وظایف محوله و چارت سازمانی تعریف شده، همکاری و فعالیت داشته‌اند که بی‌شک بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

دکتر شهبازی پزشک معتمد شعبه کرج نیز گفت: امیدواریم پرچم پرافتخار بیمه دانا به عنوان یکی از قوی‌ترین و فنی‌ترین شرکت‌ها در رشته درمان تکمیلی در نوک قله صنعت بیمه کشور برافراشته باقی بماند.

دکتر شهبازی ضمن تشریح خدمات ارزنده پزشکان معتمد در دوران بیماری کرونا، به بیان برخی اقدامات آنان پرداخت و گفت: با توصیه‌ها و مشاوره‌های پزشکی به همه همکاران و اقدامات درمانی و پیشگیری‌کننده در شعب، تلاش شد، میزان ابتلا به حداقل برسد هرچند متاسفانه تعدادی از همکاران پزشک خود را نیز در این دوران از دست دادیم.

در پایان این نشست، برخی پزشکان بیمه دانا نیز به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات پزشکان شرکت پرداختند.

 

روابط عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axv6y