شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/16 08:39
برای سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29
کد خبر: 30390

مجمع عمومی عادی فوق‌العاده پتروشیمی جم برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه به طور فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29 شرکت پتروشیمی جم راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور اکثریت قاطع91.62 درصدی سهامداران در محل سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

جلسه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده پتروشیمی جم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از ادای احترام به سرود ملّی جمهوری اسلامی ایران، کلیپ تهیه شده توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت با موضوع دستاوردها و اقدامات پتروشیمی جم برای حاضرین پخش شد و سپس مجری این مراسم به نمایندگی از هیئت مدیره پتروشیمی جم با اعلام حضور بیش از 91 درصد از سهامداران رسمیت جلسه را اعلام کرد.

در ادامه دکتر محمد ابراهیمی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان رئیس مجمع توسط مجری به جایگاه دعوت و جلسه رسمی توسط رئیس مجمع آغاز شد. سپس سایر اعضای هیئت رئیسه مجمع به جایگاه دعوت شده و پس از استقرار اعضای هیئت رئیسه، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم و دبیر مجمع به ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 پرداخت.

مهندس عبدالرحیم قنبریان در این گزارش سهامداران عمده، کسب و کارهای تابعه پتروشیمی جم (سهم مالکیت)، جایگاه جم در صنعت پتروشیمی و نقشه‌ی استراتژی پتروشیمی جم در حوزه‌های مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری را تشریح کرد.

وی همچنین با اشاره به روند سودآوری جم و تاکید بر اهمیت توسعه و تنوع بازار، از گسترش بازار فروش و صادرات جم و جلب بازارهای ترکیه و CIS، و همچنین ورود به بازارهای اروپا و همچنین بازار هند خبر داد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره و دبیر مجمع شرکت پتروشیمی جم افتخارات این شرکت در سال 1400 را اخذ رتبه اعتباری بلندمدتA+  و کوتاه‌مدت A1، رتبه 24 و صعود سه پله‌ای نسبت به سال قبل در لیست 100 شرکت برتر کشور، تولید بیش از ظرفیت اسمی در واحدهای پلیمری، کسب بالاترین میزان درآمد در تاریخ شرکت، ایفای تعهدات ارزی بالغ بر 95 درصد از کوتاژهای صادراتی برشمرد.

در ادامه ‌ی این جلسه نماینده سازمان حسابرسی به ارائه گزارش سازمان حسابرسی پرداخته و بندهای این گزارش در حضور سهامداران قرائت شد. پس از قرائت هر یک از بندهای 18 گانه، پرسش و پاسخ بین رئیس مجمع و حاضران انجام و به تک تک پرسش‌های صاحبان سهام و حاضران در جلسه مجمع پاسخ گفته شد.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29 شرکت پتروشیمی جم شامل گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، پاداش هیئت مدیره و سایر موارد بود.

در مجمع عمومی شرکت پتروشیمی جم در خصوص تمامی موارد دستور جلسه یک به یک بحث و بررسی صورت گرفته و با رای اکثریت سهامداران مورد تصویب قرار گرفت.

میزان سود قابل تخصیص و نحوه تخصیص سود بر اساس مصوبات مجمع عمومی جم به شرح ذیل می‌باشد:

پتروشیمی جم

 

پس از ارائه گزارش‌های هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰، در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر‌الانتشار، تصمیم‌گیری صورت گرفت که سازمان حسابرسی به‌ عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و سازمان حسابرسی به ‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

در مجمع فوق‌الذکر به میزان ۶۰۰۰ ریال (معادل 600 تومان) سود بین سهامداران توزیع گردید. همچنین روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و حق حضور اعضای غیر موظف و پاداش هیئت مدیره تعیین شد.

گفتنی است جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به طور فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29  شرکت پتروشیمی جم در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در ساعت 13:۰۰ با گفتگوی سهامداران در محل سالن تلاش تهران خاتمه یافت.

 

روابط عمومی پتروشیمی جم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rb8yz