چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/16 07:21
بیمه کارآفرین/
کد خبر: 30376

همایش سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه کارآفرین برگزار شد

این همایش دو روزه با حضور اعضا هیأت مدیره، مدیر عامل، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت بیمه کارآفرین در هتل شهید بهشتی ساری برگزار شد.

این همایش دو روزه با حضور اعضا هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و روسای شعب شرکت بیمه کارآفرین در هتل شهید بهشتی ساری برگزار شد.

محمد حیدری مدیر عامل بیمه کارآفرین، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش سراسری مدیران، با اشاره به عملکرد شرکت بیمه کارآفرین در نیمه اول سال 1401 در راستای اهداف و چشم انداز شرکت که "رعایت حقوق کلیه ذینفعان و ارائه خدمات با کیفیت" می باشد و‌ همچنین رشد قابل توجه عملکرد شبکه فروش در نیمه اول را نتیجه همکاری و هم افزایی همه ارکان خانواده بیمه کارآفرین عنوان نمود.مدیرعامل بیمه کارآفرین به نوآوری شرکت در حوزه دیجیتال اشاره داشت که همواره در این عرصه با باشگاه مشتریان موفق بوده است و مسیر نوآوری در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه این همایش، آناهیتا سالاری مدیر طرح و برنامه به ارائه گزارشی از عملکرد نیمه اول سال 1401 شرکت بیمه کارآفرین پرداخت و سپس پریا فدایی مدیر صدور بیمه های زندگی، سعید بیژنی مدیر بیمه های اشخاص، هیوا کابلی مدیرباشگاه مشتریان و اروج گروسی مدیر بیمه های اتومبیل، به گزارشی از عملکرد مدیریت تحت سرپرستی خود و همچنین طرح ها و برنامه های جدید را در نیمه دوم سال 1401 بیان نمودند.

در بخش دوم از این همایش، مرتضی ساداتیان مدیر شعبه نجف آباد، عباسعلی اصلانی مدیر شعبه اصفهان و ابوذر نعمتی نسب مدیر شعبه شیراز 1، ببه عنوان شعب برتر در نیمه اول سال 1401 به ارائه گزارشی از عملکرد شعب و نیز به فرآیندهایی که در رسیدن به اهداف خود با هم افزایی شبکه فروش انجام شده بود، پرداختند.

در ادامه، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش با بیان عملکرد منجسم و ایجاد هم افزایی در شبکه فروش و ضمن تاکید بر حفظ توازن در پرتفوی نیمه دوم سال 1401، توزیع متناسب فروش، توجه به سودآوری پرتفوهای جذب شده، توجه ویژه به نیروی انسانی و شبکه فروش، استفاده هرچه بهینه و بهتر از فضای دیجیتال و ظرفیت های باشگاه مشتریان را مورد بررسی قرار داد. در پایان همایش، مدیران و روسای شعب نقطه نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت مطرح و راهکارهای بهبود و توسعه فرایندهای مختلف شرکت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در ابتدای این مراسم، دفتر یادبود این همایش توسط علی آزاد نائب رئیس هیأت مدیره، محمد حیدری مدیرعامل، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه و فروش، عبدالمجید رافع معاون مالی و اداری و سایر مدیران ستادی و شعب امضا گردید.

 

روابط عمومی بیمه کارآفرین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39k7ae