پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/14 14:10
مخابرات/
کد خبر: 30240

توسعه و پایداری ارتباطات سیار ۲ شهرستان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان های اهواز و اندیمشک با نصب و راه‌اندازی چهار دکل جدید پرسرعت تلفن همراه در مناطق پر ترافیک شهری توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده شنبه در آیین بهره برداری از سایت های جدید ارتباطی در این مناطق اظهار داشت: در ادامه توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات نقاط کور و گسترش شبکه و پوشش حداکثری آنتن دهی چهار سایت جدید پر سرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G، ۳G، ۴G و ۴.۵G در مناطق پر ترافیک شهری و با هدف توسعه، ارتقا و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات سیار در شهرستان های  اهواز و اندیمشک نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با وارد مدار شدن سایت‌های پرسرعت جدید در مناطق کمپلوی شمالی، کوی سپیدار و حصیر آباد اهواز به شبکه گسترده همراه اول از پروژه هشت پلاس توسعه ارتباطات سیار استان، مشکلات برخی نقاط کور این مناطق برطرف شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: همچنین پانزدهمین سایت پروژه فاز هشت توسعه خوزستان در شهرستان اندیمشک با تکنولوژی نسل ۲ و سه و چهار راه اندازی شده است.

فلاح زاده اظهار داشت: با راه اندازی این سایت ها ، تقویت حداکثری پوشش آنتن دهی و بهره مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان  فراهم شده است.

 

ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p96ar