یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/14 09:10
الماس درخشان رفاه /
کد خبر: 30188

از فروشگاه رفاه دیگر رونمایی شد

فروشگاه الماس با امکاناتی جذاب و به‌روز به عنوان بیست و ششمین فروشگاه استان گلستان افتتاح شد.

یازدهم آبان‌ماه ، خانواده بزرگ رفاه از فروشگاه مدل اکسپرس شهر علی آباد با بیش از چهارصد متر مربع سطح فروش نوین و سیصد و پنجاه متر مربع انبار رونمایی کرد.

فروشگاه الماس واقع در علی آباد، بلوار امام رضا ( ع ) و خیابان عسگری با برخورداری از ویژگی‌های جذابی همچون: دامنه تنوع بالای محصولات، تخفیفات همیشگی، کیفیت کالایی مرغوب و کنترل شده و همچنین کادری کارآزموده و مجرب همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ خدمت‌رسان مشتریان خود خواهد بود.

آیین افتتاحیه این فروشگاه که با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مقامات و مسئولان استانی و شهری و همچنین مشتریان همیشه وفادار رفاه برگزار شد.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی، اصیل و ریشه‌دار و در عین حال نوین و پویا خرسند است که توانسته با یک برنامه استراتژیک دقیق و تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل خود، مشکلات و موانع را کنار بزند و پیشتازانه در مسیر توسعه حرکت کند، توسعه‌ای که همواره باعث ایجاد رفاه بیشتر برای هموطنان عزیزمان شده و نتایج مثبتی همچون: اشتغال‌زایی پایدار، تثبیت قیمت‌ها، تنظیم و توزیع عادلانه کالاها، رونق بخشیدن به مناطق کم جمعیت، اعطای نمایندگی و روح بخشیدن به کسب و کارهای سنتی و کوچک، برگزاری کمپین‌ها و ارائه تخفیفات ویژه به همراه جایزه و … به همراه داشته است.

بیش از هجده میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان رفاه، حاکی از اثرگذاری مثبت این بنگاه اقتصادی خصوصی در جامعه ایرانی و ارائه خدمات بهینه به هموطنان عزیزمان در هر برهه از زمان است.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p96pl