پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/12 06:56
معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه در افتتاحیه نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ مطرح کرد؛
کد خبر: 30090

فولاد سبز، آینده سبز

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: با توجه به شعار سمپوزیوم فولاد که شعاری آینده‌نگر است، اگر بخواهیم به تولید فولاد سبز برسیم، باید فرآیندی سبز داشته باشیم و برای تحقق این امر باید سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شوند.

مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱، با اشاره به حضور فولاد مبارکه در این نمایشگاه اظهار کرد: همزمان با این نمایشگاه، سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ نیز با شعار فولاد سبز در حال برگزاری است که می‌توان از این فرصت طلایی برای اعتلای صنعت فولاد کشور استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به شعار این سمپوزیوم که شعاری آینده‌نگر است، اگر بخواهیم به تولید فولاد سبز برسیم، باید فرآیندی سبز داشته باشیم و برای تحقق این امر باید سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شوند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد سبز یعنی ایجاد صنعتی سازگار با محیط زیست که در این راستا نیازمند نیروی انسانی ماهر هستیم و به تعبیری باید فرهنگ تولید فولاد سبز در میان همه فولادسازان شکل گیرد.

کفایت اذعان داشت: بدیهی است که هر بنگاه اقتصادی به دنبال سودآوری است و باید دید این سودآوری به چه قیمتی حاصل می‌شود؛ باید در مسیر تولید فولاد سبز فرهنگی ایجاد شود که ماندگاری داشته باشد چراکه باید منافع مردم در نظر گرفته شود.

وی در پایان تصریح کرد: باید به فکر مسائل زیست‌محیطی، آینده فولاد، گازهای گلخانه‌ای و مصرف آب باشیم تا بتوانیم این مسیر سخت را پیش ببریم؛ یقیناً موانع زیادی در این مسیر وجود دارد و باید با فکر، برنامه‌ریزی، هدایت و مدیریت صحیح، این مسیر را طی کنیم.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rb8oy