پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/11 05:19
بانک دی/
کد خبر: 30020

قدردانی هیئت‌مدیره از عوامل اجرایی بانک دی در نمایشگاه کیش اینوکس 2022

در نشستی با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بانک، از عوامل اجرایی بانک در نمایشگاه کیش اینوکس 2022 قدردانی شد.

در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه برتر نمایشگاه گفت: هدف ابتدایی از حضور در این نمایشگاه، ارائه یک تصویر منسجم و حرفه‌ای از برند بانک و گروه مالی دی و تلاش برای کسب رتبه برتر این رویداد بود که با رفتار حرفه‌ای همکاران در مدیریت غرفه محقق شد.

وی ادامه داد: اما مهمترین هدف بانک و گروه مالی در این رویداد نتیجه‌گرایی و تأثیر آن در منابع مالی بانک است که با همت جمعی و رویکرد حرفه‌ای همکاران و پیگیری‌های به عمل آمده شاهد اثربخشی اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه و جذب مشتریان شرکتی بزرگ هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شعب بتوانند با استفاده از دستاوردهای این نمایشگاه در مذاکره با مشتریان کلان بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این نشست سیدمحمود احمدی، رییس هیئت‌مدیره، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی نمایشگاه، نهادسازی و تشکیل تیم‌های کاری را دو رکن اصلی در مدیریت موفق در یک سازمان عنوان کرد و افزود: در دوره مدیریت فعلی بانک تلاش برای نهادسازی و به کارگیری نیروها در قالب کار تیمی بیش از پیش دنبال شده است که یکی از نمودهای آن حضور حرفه‌ای، هدفمند و منسجم در رویداد کیش اینوکس بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم با بلوغ ایجاد شده در بانک شاهد استمرار موفقیت‌ها در مسیر تحقق اهداف باشیم.

فریدون رشیدی، عضو هیئت‌مدیره، نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت و اعتماد مدیرعامل و سایر اعضای هیئت‌مدیره برای حضور بانک در این نمایشگاه گفت: حضور در رویداد کیش اینوکس یک زمینه و ابزاری برای ارائه قابلیت‌های بانک و گروه مالی دی و جلب توجه مشتریان بود اما حفظ تصویر ارائه شده از برند در ذهن مشتریان شرکتی و بهره‌برداری از دستاوردهای این نمایشگاه بسیار حیاتی و ارزشمند است.

امیرعباس هاشمی‌نژاد، نایب رییس هیئت‌مدیره، نیز در ادامه این نشست با تشریح اقدامات انجام شده برای حضور در این نمایشگاه گفت: حضور در این نمایشگاه تجربه ارزشمندی برای بانک بود که نشان داد با همدلی، حمایت و انسجام می‌توان گوی سبقت را از رقبای نظام بانکی ربود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار هدف بانک در این نمایشگاه شرکتهای سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و کارگزاری‌ها بودند، امروز نگاه استراتژیک ویژه به این دسته از مشتریان از ضرورت‌های بانک و گروه مالی دی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت هیئت‌مدیره بتوانیم شاهد استمرار دستاوردهای نمایشگاه و جذب مشتریان شرکتی بزرگ باشیم.

در ادامه این نشست بهروز گلناریان، مدیر اجرایی غرفه بانک دی در نمایشگاه و فرشید عبادی، مدیر روابط عمومی، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پیش، حین و پس از برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022 پرداختند.

 

روابط‌عمومی بانک دی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzdzv