شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/10 13:12
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/
کد خبر: 29982

عملکرد درخشان بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت وام به مددجویان استان مرکزی

مجید مومنی ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از اشتغال مددجویان کمیته قدردانی کرد.

در جلسه‌ای که به میزبانی کمیته امداد استان مرکزی و با حضور مدیر کل و معاونان این نهاد برگزار شد، از رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از ایجاد اشتغال مددجویان تقدیر به عمل آمد.

در این نشست «مجید مومنی» با برشمردن تلاش‌های پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران در تسهیل پرداخت وام‌های اشتغالزایی، از طرح‌های مشارکتی بانک با کمیته امداد در راستای مرتفع نمودن موانع مالی مددجویان قدرشناسی کرد و گفت: اعطای وام‌های قرض‌الحسنه تا کنون توانسته گام مهمی در یاری رساندن به اقشار مختلف جامعه بردارد.

در ادامه با اعطای لوح تقدیر به «عظیم حسین‌آبادی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی، از زحمات و همکاری‌های مدیریت و پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تجلیل شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: «بی‌شک اشتغالزایی از مهم‌ترین راهبردها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی نقش مؤثری ایفا می‌کند. بدین وسیله از مساعی و اهتمام مجدانه جناب‌عالی و همکاران محترم در راستای جذب اعتبارات اشتغالزایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکر و قدردانی کرده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم».

 

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jex5p