پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/09 06:51
کیش/
کد خبر: 29859

استقرار فدراسیون ملی ورزش های ساحلی و دریایی کشور در جزیره کیش

رضا شجیع در جلسه ای به مناسبت گرامی داشت روز جهانی مربی ضمن تقدیر از مربیان رشته ورزشی والیبال جزیره از استقرار فدراسیون ملی ورزش های ساحلی و دریایی کشور در کیش خبر داد

رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان در این دیدار، گفت: با ارتباطات موثر هیئت والیبال کیش شاهد میزبانی گردهمایی روسای هیئت های والیبال سراسر کشور در جزیره خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با دریافت حق رای برای حضور جزیره کیش در مجمع فدراسیون والیبال می توانیم امتیازات خوبی برای این منطقه کسب کنیم.

رضا شجیع، افزود: با برنامه ریزی هدفمند، پیش بینی های لازم برای میزبانی جزیره کیش از  5 دیدار ملی و بین المللی والیبال در طول یک سال انجام شده شده است.

وی با تاکید بر این که ورزشکاران باید از انگیزه بالایی برخوردار باشند، گفت: با ظرفیت های قابل توجهی که در حوزه ورزش والیبال به ویژه والیبال ساحلی در کیش وجود دارد این ورزش از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند می شود.

شجیع با اشاره به استقرار فدراسیون ملی ورزش های ساحلی و دریایی کشور در جزیره کیش، اظهار داشت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای میان فدراسیون ساحلی و فدراسیون والیبال؛ جزیره کیش به عنوان قطب ورزش های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی در سطح کشور مطرح می شود.

گفتنی است این دیدار که صبح امروز یکشنبه هشتم آبان در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، حمزه زائری رئیس هیئت والیبال کیش به همراه اعضاء و برخی از مربیان والیبال حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3koqzq