پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/07 16:20
بیمه دانا/
کد خبر: 29744

شعب استان اصفهانِ بیمه دانا ده‌هزار میلیاردی شدند

مدیرعامل بیمه دانا در جشن ده هزار میلیاردی‌شدن شعب اصفهان، میزان حق بیمه تولیدشده تا ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری را حدود 15 هزار میلیارد تومان برشمرد و از رشد 120 درصدی این شرکت طی هشت ماهه ابتدایی سال‌جاری خبر داد.

دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در شهر اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های فراوان ایشان، با بیان اینکه برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت بیمه دانا به واسطه ده هزار میلیاردی‌شدن این شعبه رقم خورد، به تحلیل مختصری از رویدادها، نقاط ضعف، قوت‌ و همچنین فرصت‌ها و تهدیدهای این صنعت در سطح کلان، به ویژه در شرکت بیمه دانا پرداخت  و راهبردها و برنامه‌های آتی این شرکت را تشریح کرد.

مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، با تأکید بر اینکه میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت تا پایان سال افزایش خواهد یافت، حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت‌‌ ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی ‌مالی و تقویت حوزه‌ سرمایه‌گذاری را از مهمترین  راهبردهای بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود دانست.

وی با اشاره به اهمیت بحث سرمایه‌گذاری‌ها و رشد 120 درصدی بیمه دانا طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری، عنوان کرد: تا پایان سال، میزان سرمایه‌گذاری‌ها از مرز 5000 میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

دکتر جعفری میزان حق بیمه تولیدشده شرکت را تا ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری، حدود 15 هزار میلیارد تومان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که بیمه دانا تا سال آینده، رشدی پایدار و متناسب با چشم‌اندازها و سیاست‌های راهبردی شرکت به دست خواهد آورد.

مدیرعامل بیمه دانا همچنین به فرایند پیگیری اراضی علی‌آباد این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه طبق مذاکرات و جلسات برگزار شده، گره اصلی مشکل برطرف شده است و در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی برای سهامداران و ذینفعان بیمه دانا خواهیم داشت.

ایشان تنها راه نجات از عدم تعادل‌ و عدم توازن‌های موجود در ساختارهای مالی، منابع و مصارف را توسعه بازار دانست و بر لزوم اعتماد به کارکنان، اصلاح فرایندها، توجه به معیشت کارکنان، بهسازی و آموزش سرمایه انسانی شرکت، فعال‌تر شدن بخش فناوری اطلاعات، رعایت اخلاق حرفه‌ای و حقوق مشتریان، همچنین ایجاد هم‌افزایی هرچه بیشتر در سازمان تأکید کرد.

دکتر رضا جعفری با بیان اینکه مدل بیمه‌گری هوشمند در بیمه دانا از ابتدای سال جاری، در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: به زودی کُد همه نمایندگان در بستر اپلیکیشن داناپ تعریف خواهد شد.

ایشان در ادامه با بیان اینکه بیمه‌نامه تکافل نیز به عنوان مکمل بیمه‌های نوین به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: بیمه دانا از بین شرکت‌های فعال در صنعت بیمه، موفق به دریافت مجوز این بیمه‌نامه از بیمه مرکزی شده است.  

مدیرعامل بیمه دانا بر لزوم تکریم و خدمت‌رسانی به فرهنگیان از بُعد اجتماعی تأکید و اظهار امیدواری کرد که شرکت به واسطه عملکرد مطلوب در این بخش می‌تواند بیش از 20 میلیون بیمه‌گذار بالقوه را جذب نماید.

گفتنی است اکبر فاضلیان رئیس شعبه زاینده‌رود اصفهان، در ابتدای این مراسم، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه ارائه و به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.

دکتر جعفری، مدیرعامل بیمه دانا در سفر خود به اصفهان، ضمن بازدید از مجموعه ذوب آهن اصفهان، با مدیرعامل این شرکت نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ایشان در این دیدار، با اشاره به اینکه مجموعه ذوب آهن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرآورده‌های فولاد کشور و منطقه است، هدف اصلیِ بازدید این مجموعه را، توسعه همکاری‌های بیمه‌ای فی‌مابین عنوان کرد و مجموعه ذوب‌آهن اصفهان را عنصری اثرگذار در بخش تولید و اقتصاد کلان کشور دانست و بر تقویت همکاری‌ها و تعامل سازنده دو طرف تأکید کرد.

همچنین در این سفر، مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز طی یک نشست مشترک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که روز سه‌شنبه سوم آبان ماه سال‌جاری، با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه و دیگر مدیران ارشد این بیمه‌گذار در محل اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد، نحوه اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه بیمه‌ای و راه‌های گسترش روابط و همکاری‌های طرفین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در این نشست، دکتر رضا جعفری طی سخنانی، افزایش حداکثری رضایت بیمه‌شدگان و فرهنگیان را هدف اصلی انعقاد قرارداد وزارت آموزش‌و‌پرورش و شرکت بیمه دانا عنوان کرد و گفت: همه ما مدیون معلمان هستیم و وظیفه ما خدمت‌رسانی به آنان است.

در پایان این نشست، مهدی منتجب رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان نیز برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات فرهنگیان را برشمرد و لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به این قشر به ویژه بازنشستگان را یادآور شد.

 

روابط عمومی بیمه دانا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzk7x